pondělí 15. září 2014

Den 9. - Zpatky na koni

Tak si trochu vsimam, ze mam cislovani jako gregoriansky a maysky kalendar po sobe. Ale to nevadi, hlavne ze jsem u toho trekovani treningu zustal.

Podarilo se mi dostat zase zpet do treningoveho tempa, i kdyz byl zacatek takovy unaveny, tak jsem nakonec posunul personal best u pozvedu na 5x4x 130kg. Takze pristi tyden zase trochu vys. Trik je opravdu jen v technice, pokud netaham tu cinku na sebe, tak ji ani nevednu ze zeme pomalu. Technika na prvnim miste. Pak shyby s 12kg kettlebellem, 5x3, taky celkem v klidu, takze zaverecne 10min OTM 11x 28kg kb, nacvik na muscle-up a stojky uz bylo jen takove hrani.

Je o mne znamo, ze jsem citlivy a hodne ctu. Bohuzel ale mivam dny, kdy jsem ponekud roztrzity, a pak si sve workouty a nebo poznatky z cviceni nepamatuji a casto znovuobjevuji kolo. Pamet je uhlavni nepritel progresu! Proto mame u nas v arene vsichni cvicebni dennik, a proto si delam poznamky na internety, abych se mel k cemu vracet. Zatim to vypada, ze se muj trening az tak nezmenil od doby, co jsem se pripravoval na behani, coz je dobre, protoze jeden nikdy nevi, kdy bude zase muset hlemyzdim tempem odbehnout 10km. A taky si udrzet vahu. Mam v planu, ze vsechno to cviceni, co mam odhazeno v arene pred vzpiranim s Mojemana.cz projedu znovu a vyhodnotim, k cemu bych se mohl vratit a na co se zamerit. 

Btw pokud mne nekdo cte, kdo je relativne zapaleny pro vedu, bavi ho statistika a docela casto beha, mel bych takovou kokotinu projekt, na ktery nemam cas. Tak se mi kdyztak ozvi.

0 komentářů:

Okomentovat