pátek 12. června 2015

Tools and Gadgets

Doklepavam posledni tydny pracovniho vrcholu, takze nez nam ten konec fiskalu skonci, tak se budu muset ze vsech sil nejak starat o to, abych prerusil praci nejakym tim pohybem. Jelikoz telefon mam uz relativne nehodici se na vsechny ty chytre naramky, musel jsem sahnout pro neco vice sofistikovanejsiho.

Behold muj dospelacky pedometr. Prvne bych chtel vyresit a porovnat, kolik toho nakrokuju behem statickeho pracovniho dnu v domaci kancelari a pak s normalnim dnem, jestli by se mozna nevyplatilo prekousnout upovidanost kolegu a chodit do skleneneho pekla casteji. Jsem teprve v pocatcich, ale tohle by mne mohlo donutit chodit vic, precijen se tu clovek stara o zivou bytost. To neni, ze bych byl tak mladej, ale ze uz tolik pamatuju.


Balancni deska, krokomer, navrat do budoucnosti, co prijde priste?

Hlavne pred letem se rozmaha takovy drobny nesvar, docela casto slychavam pripominky ve stylu "nejak moc cvicis"(prave ze ani ne). Pokud clovek tim prilisne neexhibuje, tak by mela pece o svoje zdravi, tzn. jidlo a pohyb byt nekde az na prvnim miste, zvlast kdyz vam to vymlouvaji lide co dorustaji do zidle a zadychaji se pri sesti patrech vytahem. Lide co necvici by tem, co se necemu venuji do toho nemeli mluvit. Tecka. Nez zas budu zkouset byti cholerikem.

V Arene jsem si vcera sice zatrenoval, ale tak trochu zazlobilo rameno. Nemuze to byt tim, ze jsem tyden netrenoval, jak mne presvedcoval asistent trenera, protoze jednou za cas je doporuceno tyden vynechat a clovek ma vice sily. No asi az na mne. Jak tam neni nas nejlepsi trener, tak tam chybi rad (zakon a poradek). Pomalu se zacinam zabyvat otazkami, jak cvicit, kdyz je nesnesitelne vedro, i kdyz jak rikaji mi indiani, oni znaji jen tri stavy pocasi u nich - hot, hotter and hottest. Takze prestat fnukat, vzit do ruky vyhraty kettlebell nebo cinku a neco delat.

----
Log ct:
Jednorucni pozved 20kg 8x 10min OTM
5x5 shyb
5x5 dip na kruzich


0 komentářů:

Okomentovat