čtvrtek 14. května 2015

Karma

Kdyz jsem se v utery postavil a s zelezem na ramenou vazil kolem 235kg, tam mi pak moje samotna vaha pripadla jako nic. To mne ale nijak nezdrzuje od mise 85. Do toho se vesmir slitoval a nadelil mi ten nejlepsi bodyhack vubec. Vcera mi vypadla zubni vypln, dnes jsem se objednaval k zubari a volny termin maji az koncem cervna. Nikdy nikomu tak neovlivni vyber jidla jako kdyz si clovek musi davat dvakrat pozor, co si bude cpat do pusy a co vsechno mu v zubu muze zustat. Chipsy? Naaah! Oriskova cokolada? Stejne jsem nikdy nejedl. Salatovy zatezovy test s rybou probehl vcera v poradku, takze za mne jedine dobre. 

Trochu jsem se zamyslel klasickemu hmotnostnimu dilematu, jestli misto stoupnout na vahu nebo se kontrolovat v zrcadle. Sice je vaze jedno, jestli mate zastrcene bricho nebo ne, ale na druhou stranu porovnani s referencni fotkou neuskodi. Do toho se ja ale nepoustim, v mem veku mi nejake foceni bez obleceni nepripadne dustojne. Myslim si, ze asi nejvetsi rozpor clovek stejne nachazi kdyz sedi.


Dalsi z ilustraci vydajicich za tisic slov. 

Nejen, ze jsem se venoval oblibenemu uternimu cviceni nohou (hastag legday), ale jeste to nejak casove presahovalo do hokeje. Jeste kolem seste by clovek hledal volnou cinku, po sedme uz jsem mel mista milion jak se vse vylidnilo. Akorat asi nejsem Cech, protoze s nalozenou cinkou se vazne blbe skace. Dnes mne cekaji vice kettlebelly a hrazda, takze bohuzel podobny scenar zas az tak neocenim. 

Stejne je ketllebell nejlepsi spolecnik k sedavemu zamestnani. Jasna vec, hodne casu pracuju z domova, takze pravdepodobne kdyby se se psem dalo swingovat, poridim si psa. 

-----
Log: 
Drep 5/3/2 100/105/110kg
Dosedy 3-3 135-145kg
Tricepsove dipy 5x5
Aktivni vis a stojka x5

0 komentářů:

Okomentovat