neděle 30. listopadu 2014

Den 2. : Vzdycky nekoho potkas

Dneska slo vsechno lepe nez jsem ocekaval. I kdyz jsem nemohl zabrat v noci, nemecka skupina s jejich povedenou bazenovou technoparty mne probudila v poledne, takze jsem se posunul o tri hodiny kupredu. Jeste zitra zkusit ten samy kousek a bude to. 

Nafutrovat se pred cvicenim banany, ktere chutnaji uplne jinak, nez ty co koupis v Bille byl relativne chytry napad, protoze jinak bych se tam tak jen odsoural. Mym novym domovem je neco, co se jmenuje Titan fitness, kde maji jak venkovni hriste pro dospele, tak i budovu plnou zeleza. Vsechno co clovek potrebuje, legpress, elyptical, drepovaci tyc s kolejnici. Proste nic ceho se pristich par tydnu nedotknu. Jak jsem se obaval, nejtezsi kettlebell v okoli je 24kg, ale nastesti muj nejlepsi trener na telefonu mi adaptoval plan. A taky jsem si konecne otevrel BCAA, abych najel do treningove rutiny. 



Nejen ze mam bazen hned pred bungalovem, takze pokud se potrebuju ohrat, vlezu tam, pozitivum tropu je, ze clovek nepotrebuje warmup. Ten pocit zpoceni jako po 10min OTM s kettlebellem se tu dostavi uz kdyz si clovek zavazuje tkanicky. Me gusta.

Dnesni seance, GoodMorningy - pracovni 5x 5x 45kg, radost pohledet. Shyby 3,2,2,2,2 + 16kg kb taky dobry. Jak to vim? Jelikoz je to finess, tak  jsou vsude zrzadla. Zrcadlo ma dve velke nevyhody. 
1. clovek na sebe musi porad koukat

2. neni nikde volna zed o kterou by se daly delat stojky.

Ted trochu toho bulvaru. Kdyz jsem sel vcera na veceri za kamosem, co tu tak nejak ridi par hotelu, tak jsem potkal chlapka - Ajay Malhan. Vzdycky je obdivuhodne, kdyz nekdo zhubne. Jeste obdivuhodnejsi, kdyz zhubne vyrazne dost, aby vypadal vic jako clovek (-57kg podivejte se sami - Jeho video)
, ale vite jak se to dozvite? Hned vam to o tom rekne.  Trik v Asii je ten, ze pokud nepijete (ale tomu jsem se venoval uz driv), tak hubnete automaticky. Hodne spanku, pohyb, cerstvy jidlo, to dela svoje. Ajay o tom svem hubnuti pise knizku, zas na druhou stranu, proc ten pribeh neprodat. Nejvtipnejsi cast ale byla, kdyz jsme se dostali k tomu, jak trenujeme v Arene. Pominu to, ze tomu rika eastern europian style - 

, ale i kdyz sbira informace, tak si nedela zadny poznamky a doporucenou literaturu sverepe odmita natolik, az jsem si jednu dobu malem myslel, ze snad ani neumi cist. Tak jako tak jdu v utery omrknout jeho trenig a zjistit, jak cvici ostatni a co je v mode, abych zustal u toho naseho domackyho zedani zelez. Uz trochu chapu, jak vznikaji ruzne fuze treningu, ktere snad ani nejsou zadnym vyzkumem podlozene. Takove to - zkusil jsem tohle, fungovalo to, pridam k tomu uspesny pribeh a ted vam to prodam.

Tak jako tak, dnes jsem v hadrech navazil 87,8kg, takze vzhuru na challenge bricho dolu.

0 komentářů:

Okomentovat