úterý 24. března 2015

O soustredeni

Kdyz vam kazdy den od osmi do peti v baraku vrtaji, tak to se soustredenim jde docela do kopru. Nadsesti Zbyskova listeckova metoda mi zachranuje zivot, abych si vzpomnel na vse potrebe, a tak mi netrvalo dlouho vybavit si o cem jsem chtel psat dneska.

Potkavam se v arene s lidma, co chodi cvicit kazdy den, ale krome prace, jidla a cviceni nemaji cas skoro na nic. Ono taky den ma 24 hodin a clovek musi naspat nejake minimum, aby stihl zregenerovat. Ale to je noseni drivi(informaci) do lesa(blogu). Jelikoz se snazim spoustu veci optimalizovat a cvicit "chytre", tak mezidny 2+3 se snazim vyplnovat kruhy a kettlebellem. Nejsem sice kompetitivni (krome pocitacovyho hrani), ale porad se clovek snazi drzet krok s ostatnimi, se kterymi trenuje. 

No a nez aby mi bylo lito, ze mi vsichni utekli s vahama, protoze se to proste neda odcvicit s mym vytizenim, tak jsem se rozhodl, ze mi nejde tak moc o vykon, ale o zvladnuti jednotlivych veci z checklistu (muscle up, planche, dragon flag) a ono k tomu ty vysledky tak nejak dojdou. Precijenom nechci pokouset tak jako tak svoje maxima, ono podle toho pak i vypadaji ty vysledky a kdyz uz jsem si do korporatu nakoupil kosile a saka, tak abych se do toho taky vesel. 

Vcera nas navstivil londynsky olympionik, ktery demonstruje nekolik skvelych veci:
a, drep se dela az dolu (tak neuvidite, fotka je mazla)
b,i vyrobci velkych cinek nahlizeji na sve vyrobky jako na spotrebni zbozi, protoze si staci jednou nalozit a tyc je ohnuta

takhle se drzi 280kg a ohyba tyc

Jinak sobotni trening prosel hladce. Akorat dve poznamky, blbe se trefuje iterace po dvou kilech na bench, kdyz je tam jen 5kg kvantum. Sobota byla zas klasicka predpumpovacka na disko, takze se to hemzilo samejma namalovanejma zenckejma a kazdej jel ruce bez vyjimky pohlavi.

------
Log
Sobota:
Bench 5/3/2 - 75/80/85kg
Dip 5x5 + workout
Pondeli:
Drep 5/3/2 - 86/91/96kg napohodu
Dosedy 3-3 116-121kg (to uz je za krkem citit)
5x5 silovy swing 44kg kettlebell

0 komentářů:

Okomentovat