pondělí 11. srpna 2014

Den 15. - Sparring

Vite co je nejdulezitejsi, bez ceho se neobejdete, asi jako hipster bez plnovousu a tehotna bez kyselejch okurek. Ano, je to sparring partner. Spravny sparring totiz cloveka proste donuti jit cvicit, kolikrat se sam hecnu, protoze prece nekoho kvuli mne neochudim o trening. Spravny sparring hlida techniku a aby cinka nespadla pri cviceni na hlavu. Nejhorsi na tom vsem je, ze za ty mesice a roky spolecnyho cviceni uz si clovek tezko zvyka na nekoho jineho. Staci jiny tempo, kdyz je pan novy lidovy vypravec, silove nestaci a nebo je to moudron vseumel a kritizuje techniku. Pak si proste nezacvicim. 

Po relativne poklidne cteci sobote jsem vyrazil v nedeli na nove hriste, ktere postavila Praha 6 u obory letohradku Hvezda. Ocenuji, ze nekdo investoval dost penez pro rozvoj sportu a telovychovy v miste, kudy chodi spousta lidi behat. ALE! To by mne zajimalo, jestli ten nekdo kdo to navrhoval na tom zkousel i nekdy cvicit. Nebo jestli vubec cvicit. Hrazdy nizko, zadny bradla, podivne reseny zbysek veci. Plyometrii a sprinty si tedy clovek zvladne zacvicit i bez prolejzacek, shyby jeste zkousne ale co pak? Co si tady budu nalhavat, v XXtreme arene je proste dobre. Jen nechapu, proc vyraziv o vikendech na vsechny tyhle cirkusy pred polednem, kdy teplomer venku ukazuje teploty na ktere muj setrivy spolubydlici pere pradlo. Nehlede na to, ze muj doprovod byl upovidany a ja zeslably z hladu. Suma sumarum, dnes jsem si to sel na trening vynahradit. 

Pondeli je den pozvedu, pro necestinare - mrtvych tahu, pracovni serie 110kg 5x4. Mel jsem hroznou radost, ze jsem asi prisel na spravnou techniku, protoze mi to najednou slo zvedat. Radost mi zkazilo to, ze jsem asi lehce retard, kdyz jsem prvni pracovni serie jel misto ctyr opakovani petkrat. Nasledovaly shyby s 8kg zatezi 5,5,5,4,4 a po 10min OTM 16x 24kg jsem si jeste strihl negativy dragon flag. Nevim, jestli je to uz znat, ale konecne jsem zapnul nejvetsi dostupny vzperacsky pasek (rozumej vsechny jsou male) na posledni dirku a sam! Oslavil jsem to z duvodu casoveho presu smazenou ryzi s kurecim masem(M25 x 1) a zitra budu zas tam kde pred tydnem. 

Zacina se mi do mimotreningovych dnu cpat prace a nejak premyslim, jak z pozice dozorce chranene dilny utrhnu cas a silu na doprovodne cviceni pred behem. Precijen se to uz blizi, 3 tydny a slus. Rozhodl jsem se pro experiment, vysadim ted na 14 dni uplne alkohol. Uz jsem cetl o par lidech, co to zkouseli a pry jeste porad ziji. Doufam, ze se s tim telo nejak vyrovna. 

0 komentářů:

Okomentovat