pátek 8. srpna 2014

Den 12. - TGIF vol.2

Odpust mi, Otce, nebot jsem zhresil. Aneb tak bych mohl popsat svoji vcerejsi skromnou veceri. 30dkg paleo krkovice doplnene dvema paleo grilovanyma hermelinama. Byl jsem jako balon, ale rano jsem nemel hlad a pred cvicenim jsem to odbyl jen bananem a 600ml BCAA. Dneska je vedro, ale to nam nezabranilo vyrazit zvedat zas nejakou velkou cinku.


V cinkarne bylo docela narvano, takze jsme zacatek stravili mobilitami a nacvikem nadhozu. Jelikoz vsichni jedou bench press v pondeli, meli jsme v podstate vyhrano. Odjel jsem si svych pracovnich 5x5 na 85kg(priste tedy 90kg jestli telo povoli), ale zacinam citit rameno, nepovedeny unik pri BJJ z shoulder/armbaru, ale co se da delat. Uplne jsem zapomnel, ze neco takoveho mne jeste muze limitovat, protoze od doby co chodim do Areny, tak jedu hodne technicky, mobility, zahrati a posiluju to. Asi jsem to minuly tyden zakrikl, kdyz jsem trenerovi hlasil, ze po zranenich ani vidu ani slechu.

Po trenungu jsem mel dalsi koplikaci. Znate takovej ten pocit, ze kdyz vylezete z baraku a pred vedlejsim vchodem je rozkopany chodnik, tak to je zle znameni? Toto leto uz to je jeden z mnoha dnu myti ve studene vode, tentokrat obohacene o nizky tlak, takze karma nepoznala, ze ma zacit ohrivat. Kdyby Darwin a buh chteli, abych byl otuzily, tak se narodim se srsti nebo lachtani kuzi. To je duvod, proc kazdou zimu mizim do tropicke Asie. 

Pribyl mi novy prirustek do skupiny domaciho nacini, nasada od hrabi. Nejen, ze se to osvedcilo jako pomucka na mobilitu a techniku vzpirani, ale potrebuju to na pripravu na front lever. Jedna z mnoha vec, kterou clovek vyuzije na plovarne. Kdyby tam chodil.


Pomalu mi konci pracovni doba, tak si dam jeste OTM swingu 16x 24kg kb a pak trochu pospat. Je takove vedro, ze to asi ani jinak nepujde. Hraju takovou hru se slovy, vymenuji prvni pismena u jmen, veci a podobne. Mezi nejvetsi muj ulovek patri Lukas Sustr, ale vite, ze kdyz vymenite prvni pismena u Gold Class, vyjde vam cold glass, a to je presne to, co dnes potrebuju.

Vikendove plany jsou odpocivat, odpocivat, mobility, sprinty a zase odpocivat. Jak se znam, stejne budu delat nejaky kojotiny. Ale zas o tom nezapomenu napsat post na nebezce.

0 komentářů:

Okomentovat