pondělí 8. září 2014

Den 2. - dobojovano

Znate to, jedete si takhle metrem a najednou prijde zprava: ZBYSEK, dokoncil jsi zavod v case 1:00:37. Tak vidis..


dukaz misto slibu

Ano, ac trochu neuveritelne, dal jsem to. I kdyz trochu pomaleji, nez jsem cekal, tak to vyslo. Co mne nejdriv trochu zarazilo bylo prvni uvitani poradatelu, kteri mi bez zadneho cau ani nazdar oznamili, at si laskave pripnu cislo zepredu, protoze tak to bylo v instrukcich. Stale jeste trochu rozespaly, nedivte se. Po chvili jsem nasel svoji startovaci zonu, kde mi dosel jeden zasadni nedostatek. K cemu je mi hudba v cloudu, kdyz s tolika lidmi v okoli mi internety rozhodne nepojedou? Do uvodniho varovani poradatelu, kdy vybizeli k opatrne volbe tempa, jsem jeste pozdravil spoluzaky, a kdyz se dav zacal hybat, s obracenim oci v sloup jsem vybehl smer Paladium, kde jsem doufal, ze se Spotify konecne pripoji a ja budu moci bezet podle svyho playlistu.

Ne ze bych poslouchal dobre mirene rady poradatelu, ale zacatek jsem vazne nechtel prepalit. Proto netrvalo dlouho a vetsina spolustartujicich uz byla davno v trapu a predbehla mne nejen cedule 40" a posleze 45". Panika nulova, s tim se pocitalo, nebyl to muj cil. Masovy beh ma jednu drobnou nevyhodu (teda krome zadnych internetu), porad do vas nekdo strka a vrazi. Aspon jsem zavzpominal na svou bakalarskou praci na simulaci davu ve virtualni scene. Tady to nebylo moc virtualni, kdyz uz se o mne oprel a vrazil do mne asi paty bezecky pomatenec, mel jsem sto chuti odhodit po nekom tretry a zapadnout do oblibeneho reznictvi v dlouhe a nejak preckat konec. Lepsi je ale z me teduz zkusenosti bezet trochu pomaleji, nemusi se clovek propletat davem a ma klidek. Nebo natrenovat 10km za 27min. Strach, ze africkou delegaci potkam v protismeru na Stefanikovo moste, se nepotvrdil. Stalo se tomu az po podbihani Hlavkovo mostu. Long story short, nakonec jsem dobehl, ke konci dokonce zacal lidi predbihat a kdyby mne od ctvrteho kilaku nebrnelo leve chodidlo, tak si to treba i uziju. 

v zakrytu za bezkyni s podezrele nizkym numerem

Co jsem si vlastne tim behem overil? Ze beh na dlazebnich kostkach neni zadna prdel a ze celkove beh neni uplne zdravou alternativou k sedavemu zamestnani. Jasny, dechove jsem to v poradku dal, techniku mam dobrou jeste z drivejska, kdy 10km za 52" nebylo nic vyjimecneho (personal best podle endomondo.com mam dokonce 49"01), svaly drzely a je to jen o zvyku. Ale proc bych si mel zvykat? Musim jeste trochu vypimpovat boty, aby netlacily, ale ze bych pristi vikend hned vyklusal nekam ven, tak to mne znate asi spatne. Nevyhoda minimalisticky podrazky spociva v tom, ze se do ni blbe vpasovava nike+ senzor, takze bez casove orientace a tempa jsem nemohl nic stahnout. Coz je skoda, protoze bych na trati nejaky ty tri minuty vykouzlil. Atmosfera byla asi supr, ale nepatrim mezi ty, na ktere kdyz halekate, tak se vybicuji k vetsim vykonum. Vetsinou bych vybicoval ty halekajici, ale to jsem holt ja, inzenyr informatiky.

Ubehnout to bez behani jde, jestli to da nekdo jako ja s 86.kily, tak uz to da kazdej. Jen nebyt regenerace s foamrollerem, tak jsem na tom dnes trochu hur. Ale co, stejne se v pet seberu, vezmu tasku a mazu do areny zvedat cinky a mavat kettlebellem, protoze bez pravidelnosti, to vazne nejde. 

Ted bych mohl zavrit blog, jit si nekam sednout na bar a s medali vzpomninat jak valecnej veteran, co to bylo za debilni napad, prihlasit se jednou na takovou masovou akci. Ale my jsme rekli ne, za a. mi prijde za nekolik tydnu amaroun v prasku od Mana.cz a za b. se asi jeste dneska prihlasim znovu na pristi rok. Bude to vyzva, protoze u vzpirani rozhodne chci zustat a u nebehani taky. Takze az to moje je z budoucnosti bude pred behem mozna cist, tak poslouchej pozorne blbecku:
1. Kup si boty driv nez den pred behem a 
2. Stahni si hudbu do telefonu, at se netvaris jak kdyz ti prejedou stene, ze nemas co do toho pomalyho behani poslouchat!

0 komentářů:

Okomentovat