středa 11. března 2015

O moralce

Nerikam, ze sam jsem setrivy, ale dokazu si predstavit, ze pro spoustu lidi muze byt motivujici si permici zaplatit a pak ji dochodit, protoze kdyz uz jsem za to dal ty penize prece. Obtiznejsi je nacpat ale 3x tydne silovy trening do planu, kdyz vykopavate v utery a jeden trening vzdy vyjde na vikend. Pak je jasne, kdo jaky je a cemu da radsi prednost, treningu nebo vecirku, zvlast kdyz bar cloveku mnohdy sebere cely nasledujici den a zarazi regeneraci. A ono je neco jineho regenerovat po cviceni a nebo regenerovat po navsteve baru #captainobvious.

Zatim si nemuzu novy plan vynachvalit. Ne ze bych potreboval byt vyrizeny z treningu, ale telo citi, ze se neco deje a mne samotnemu to vyhovuje. Porad zadne zraneni. Ani nejsem unaveny, ale porad bych si nejradsi lehl uprostred dne na nekolik desitek minut. Pomaha ale zacinajici jaro, protoze sviti slunce a diky tomu ma clovek vic prisunu vitaminu D, coze je takovej supervitamin 21.stoleti. Mozna proto je nejrychlejsi bezec na zemekouli jamajcan a uprimne jsem nevidel na atletickych klanich moc nepalcu nebo programatoru.

Slunce vyhnalo ven docela dost lidi, je to takova druha vlna vsech tech co si na Novy rok dali predsevzeti a ted se jim pripomnelo, ze vlastne chtej se sebou neco delat a mit onu formu do plavek. Nedavno jsem dokonce narazil na nejaky blog o tom, jak se slecna rozhodla zmenit stravovani, dokonce v breznu nepit, chodi behat. Jeji sportovni log byl celkem podle predpokladu.
Den 1. - je to super jak se hejbu.
..
Den 6. - asi jsem to prehnala s behanim, mam natazene vazy v koleni
Den 9. - porad kulham.

To je tak, kdyz se spoji elan s pravidelnosti (zminila se, ze za posledni rok byla cvicit dvakrat).

Samozrejme, ze pohyb podporuju. Ale ne beh, to bych sam sebe musel vyloucit z klubu nebezce. Ja sportuju proto, abych mohl porad jist. Jidlo mne bavi a jeden z mych nejvetsich genetickych vynalezu by urcite byly tablety, aby clovek mohl jist co nejvic a nepribrat. Motivacni jsou pro mne podobne weby - Thisiswhyyourefat.com/ 

U mne je ale problem spise v tom, ze mam malo pohybu behem pracovniho dne. 8 hodin u pocitace prerusene pauzou na toaletu, vodu, jidlo. Nastesti jsem ted vymyslel takovou bolsevickou lecku, ze 3x do tydne se budu vracet behem obedove pauzy pesky na homeoffice a to by melo zabrat. 

Vcerejsi silovy trening vice nez usel, drepovaci 5-3-2 jsem si uzil s 82-87-92kg a 3-3 dosedy 110 a 115kg. Aktivni vis na hrazde uz technicky zvladam a 5x5 silovych swingu s 40kg kb bylo docela koukatelnych. Stay zelezo. Az seknu s praci dneska, tak se vydam smer kruhy a swingy. Byt zavreny doma neni zas tak uplne nejhorsi vec.


Kus stoparskeho kvizu, kolik serii ve stojce zanecha tohle na zemi?

0 komentářů:

Okomentovat