úterý 5. května 2015

Dukaz misto slibu

Uvodem bych chtel tento blogpost venovat svemu sparringovi, ktery vcera vyrazil sledovat hokej, nevi jak se dostal domu a dnes musi vynechat trening, aby predesel zraneni.

Vyzkousel jsem si ve ctvrtek, jestli ten prvni muscleup nebyla jen nahoda. Nebyla. Ale zadna gymnasticka krasa taky ne. Jen je jasne, ze ted bych se mel venovat hlavne redukci vahy, protoze zvedat 91kg neni uplne to prave. Pomalu zacinam upravovat opet jidlo, dochazi mi, ze tvarohovy nanuk nebude uplne ta prava forma tvarohu. Aby to nedopadlo stylem, rekl jsem si, ze zhubnu z 91 na 85kg, ted mi zbyva uz jen shodit 9 kilo. Tech 85, bude mit take dalsi vyhody. Chci si koupit na takove to drobnejsi pojizdeni do prace skate, jenze on ma nosnost devadesat.

 Rozdil mezi mym muscleupem a Yettim je ten, ze u toho meho foto existuje.

Prace je porad dost, takze pres den neni moc cas se vic hybat, ale i kdyz nekdo chytry kdysi rekl, ze 70% vysledku tvori strava, tak by clovek nemel porad sedet na miste a odskrtnout si 8 hodin ze sveho zivota. Zacal jsem takovym malym lifehackem, kettlebell vedle stolu mne sice obcas donuti pripojit se na meeting lehce zadychan, ale porad lepsi nez nic. Chtel bych si udelat nejaky randomizer/takovou ruletu cviku - klik, swing, drep, shyb, dip na kruzich, nastavit na kazdych 20 minut a hotovo. 

Porad jsem nedal dokupy svaciny mezi jidly. Stale mi to vychazi na quacamole, vajickovoslaninove cupcakes nebo hummus a rvat si do nej zeleninu. Porad si drzim tu uroven "lepsi satit nez zivit". 

Takze v pondeli prvni vazici checkpoint. A zitra prvni kratke sprinty do kopce. Hlavne se vyhybat behani na dlouhe trate.

------
Log
Ne: Benchpress 5/3/2 87/92/97kg
Pritahy podhmatem 8x5 45kg
hlavne pozor na upony

0 komentářů:

Okomentovat