středa 22. dubna 2015

Kdyz se podivam do zrcadla..

Nevim, co napada vas, kdyz se divate do zrcadla, ale vcera mi probehlo rano hlavou jen jedno. Jak sakra tehle devadesat kilo zvednu na kruzich?

A vite vy co?

JA TEN MUSCLEUP UDELAL!!!

Bez zadnyho houpani a vubec, ale radeji jsem to strihl v pulce treningu, protoze na konci uz bych tech sil mel vazne malo. Takze maly krok pro nebezce? Cil je udelat ted muscleup najistotu pokazde a pak je nacase na dalsi bod programu. 85kg.

Samozrejme, ze porad muzeme slyset takove to, nepouzivej vahu, ale spis metr, ale na to znam sve telo dost dobre, abych vedel, kde mi kila prebyvaji. Nehlede na to, ze mi uz svalova hmota za ty leta huntovani tela nebude pribyvat tak rychle. Vzdyt jsem preci pravidelny cvicenec. Az si zas v blizke dobe pobezim pro comics, musim se zastavit v nejakem retro obchode, kde maji jeste analogove vahy. Ta totiz nezkratuje, kdyz ji mate jen tak v koupelne.


s necim takovym se potkavam v zrcadle kazde rano

Nejen, ze budu svuj tydenni pridel prace a povinnosti prokladat i nahodnymi sprinty v obedovych pauzach, chtel jsem se vas, svych nekomunikativnich ctenaru zeptat, jake pouzivate PALEO, VEGAN, VEGE triky-potraviny, kdyz mate v prubehu dne hlad nebo jeste hur, na neco chut? Neco, co muzu mit doma ve spizi/lednici a v pripade nouze pouzit? Dost by mi to pomohlo a predem dekuji. Protoze ja proste nemuzu prestat jist, kdyz se do toho pustim.

V pondeli jsem byl na trochu te klasicke hudbe, nehlede na tom, ze se lide do Obecnaku oblekaji jak na nakup (protoze se asi panove pres bricha nevejdou do obleku), sam jsem byl rad, ze jsem mel leg day az nasledujici den, protoze by mi byly asi kalhoty docela tesne. Pres stehna.

-----
Nedele: Bench 5/3/2 82/87/92kg
Pritahy v predklonu 40kg velka cinka 5x 8
Dipy na kruzich 5x5

Utery: Drep 5/3/2 92/97/102kg
Dosedy 3-3 127-137kg (docela tezky - doma jsem vytuhl solidne)
MUSCLEUP!
Aktivni vis a stojka celem ke zdi x5
Swing 44kg 5x5 
Farmarska chuze 36kg 

premyslim, ze dalsi namety na clanky budou asi bud o tom, jak pomoci lifehacku sportovat a hubnout v beznem dochazeni do kancelare, kdyz neni cas cvicit, nebo jak trenovat BJJ, kdyz se clovek musi starat o psa/dite/uklizet.


2 komentáře: