středa 1. dubna 2015

I am bach(k)

Minuly tyden jsem si dal trochu nedobrovolne pauzu od zeleza a jidla, neb mne skolila strevni chripka. Na druhou stranu, nepripadne mi to fer oproti ostatnim cvicicim, protoze sundat dve kila jen tak mi pripadne jako podvod. Co mne na tom mrzi asi nejvic, je vynechani dvou nutnych treningu a vyhybat jsem se musel i kruhum. Nebyl by to ale nebezec, abych nad timto darem shora nepremyslel jinak. Kdyz uz je clovek detoxikovany a ma zacit nanovo, tak proc opravdu nezacit jist ciste. Jake lepsi znameni pro zdravy zpusob zivota jeste clovek potrebuje? Muj vykop se ale uplne nepovedl, protoze jsem v nedeli skoncil v osidlech BurgerKingu. Coz ale zas dlouho neudelam, protoze pres mou zmlsanost to byl vazne otresny zazitek.




Ostatne objevil jsem dalsi kryptonit nebezce a to je jidlo. Nemam problem cvicit, dokud se nerozpadnu, ale stejne jako nedokazu prestat zvedat zelezo, nedokazu prestat jist. Zatim to ale funguje, takze jde bucek do tech spravnych partii. Neni se cemu divit, kdyz je bucek tak zdravy. 

Asi pamatujete, jak bylo vcera hnusne a Prahou se prohanel celkem solidni vychr. Vyresil jsem to s inzenyrskou pragmaticnosti, a aby mne to cestou domu neodfouklo, koupil jsem si v Arene na cestu domu kettlebell. 50kc/kg? To je vazne vyprodejova cena. Nejen, ze jsem spojil uzitecne s uzitecnym, jeste jsem si cestou zpet na zakladnu procvicil farmarskou chuzi.

S taskou a "kabelkou" - fotka odporujici jakekoli rozumne kompozici

Tak jako tak jsem zpet ve hre. Nebudu preci zacinat nejakym schazovanim, vzdyt jsem nestihl jen dva treningy. Pravda, jsem porad takovy zeslably, ale nic co by nevyresil leg day. 

Log: 
Drep 5/3/2 - 88/93/98kg
Dosedy 3-3 : 118 a 123kg
Stojky+ aktivni vis. 
5x5 40kg kb silovy swing
Vis ve false gripu na kruzich a nacvik muscleupu.

0 komentářů:

Okomentovat