pátek 10. dubna 2015

Co neni v hlave

Nejsem si jisty, jestli je to tim, ze mam ted tolik prace, ale jsem roztekany a obvykle i domaci aktivity dotahuju do konce, ale posledni dobou se pristihuji pri tom, jak objevim treba napul rozjedene cokoli az po nekolika hodinach, roztahane veci z geekovskeho toolkitu nebo uz davno vyprsela okna s nedokoncenou objednavkou z eshopu. To neni tim, ze bych mel pamet jak zlata rybka nebo veverka, ale ze se docela tezko da udrzet v hlave vic veci najednou, kdyz vsechny jsou dulezity. A to je podstatny.

Na zacatku byl seznam.

Nekecam, vsechno co potrebuju udelat si zapisu a pak uz jde vsechno mnohem lepe. To plati i ke vzperacskemu deniku. Protoze proc objevovat veci porad dokola. Ze bych mel jednou za cas zvednout zadek z gauce, odlozit praci a udelat si par poradnych kliku a nebo se protahovat ve drepu. Ze pritahy v predklonu nejsou spatna vec a proc vlastne nebeham. Nehlede na to, abych si spravne naplanoval trening.

Mozna bych se mel podelit o poznamky a poznatky, ale muj rukopis neni uplne citankovy priklad.

Momentalne sedim na jednom meetingu, tak jsem zvedavy, jak moje vyjadrovaci schopnosti ovlivni, kdyz mi do toho psani nekdo mluvi cizim jazykem. Posledni dobou mne docela boli zada. Bude to tim, ze jsem se posledni dobou neodtrhl ze zidle. Dnes jsem se premistil s praci na gauc a mnohem lepsi. Proto mam pro vas takovou drobnou radu:

"Lepsi je se dobre valet nez blbe sedet, zada to oceni"

Mam sice slibene zachrane cviky, ale vcera mi to s pozvedem (#deadlift) vubec nepomohlo. Nejen to, ze jsem mel rozedrena kolena, jak kdybych si zadal u sefa o zvyseni platu, ale bedra mne moc nepustila zvedat s radosti, takze 5/3/2 s 100/105 a 110kg, dotahy 3-3 125 a 135kg. Nateseny na trochu pumpovacky pro cirkev discosvalu - rozumej biceps, jsem musel vymenit za vice konzervativni shyb s 12kg kb 5x3. O vikendu asi tomu valeni/mobilitam budu venovat o trochu vic casu, tak snad si to nejak sedne. Brufeny jsou pro slabochy.

Mozna si vzpominate na muj drobny experiment s Mojemana, tak dnes se potkavam s kumpanem, ktery v mem okoli po mne prevezme pomyslnou pochoden poznani a vyda se experimentovat s timto napojem taky. Docela by mne zajimalo, jak dopadli vsechni ti blogeri, kteri zacali o ni psat ale pak uz se nejak s vysledky nikdo nechlubil. Bylo to jen mnou? Nebo ma nekdo podobne zkusenosti? Otazky, same otazky. 

0 komentářů:

Okomentovat