pátek 6. března 2015

Prepychova cvicba

Do Areny uz chodim docela dlouho, a tak vim, ze nejdulezitejsim disco svalem na tele je biceps. Kazdy spravny obrazec baru a jinych nocnich podniku by mel na tomto svalu pracovat co nejvice a predtim, nez vyrazi hyrit by ho mel jeste v pseudokliku o stenu chodby napumpovat. I u nas se suska o tom, ze existuje kult bicepsu a dokonce k nam chodi cvicit clovek, ktery udrzuje bicepsovou tenzi i kdyz cvici lytka. Profesional. 

Ne.. samozrejme, ze velke ruce dela biceps, ale v ramci meho noveho planu se konecne dostalo i na to, ze k pozvedu(mrtvy tah), drepu(z toho mne prekvapive boli bicepsy dost) a bench pressu jsem v ramci SS(superSerie - ale uprimne jsem byl take zmateny) mohl ohybat ruce v lokti az beda.

Vcerejsi log
Pozved: pracovni serie 5x 80kg, 3x 85kg, 2x 90kg
Dotahy z vyvyseni - 3x 110kg a 3x 120kg
Zminovane superserie 5x {bicepsovy zdvih EZ 10x25kg, 10x superman a 5x plyometricke vyskoky na bednu se seskocenim}
Jednorucni swign 10 OTM 5+5 kazda ruka  16kg kb

Muzu rict, ze cesta domu byla docela narocna a ze si priste radeji vezmu batoh, protoze tahat pak jeste neco ve stredu v ruce neni uplne slast. Ale tak ruce si zvyknou. Mel jsem pak jeste vyrazit na cviceni na kruzich, ale kumpan se neozval a s vymluvou, ze musel (c 21.stoleti) byt cely den bez internetu, ale na misto dorazil, jsem tedy jel domu regenerovat.

A nejlip se mi regeneruje u spanku, playstationu a poradnyho proteinaku!

nejlepsi proteinak

0 komentářů:

Okomentovat