středa 18. února 2015

Makat se musi

Zrovna jsem se probudil z rychleho spanku po praci, abych se mohl vrhnout na kruhy a jsem jeste takovy napul rozespaly, ale za tim nazvem si stojim. At uz jsem tim chtel rict cokoli.


Vcera byla v Arene historicky prvni hodina MMA. Samozrejme, ze jsme u toho nemohli chybet. Jako nahodni prihlizejici. No povazte, celou dobu se u nas na rozhybani a rozcviceni propaguji mobility a najednou je tam skupina, ktera se na zacatku rozbehava. Rozbehava! Chapete? Neco pro nebezce. Neberte to ale spatne, ja mam MMA celkem rad, jen na to nebudu chodit. Chodival jsem na thajsky box, ale ted preferuji zaliby a sporty, kde mne nikdo umyslne nebije do hlavy. 

V Arene je celkove skvely kolektiv, hlavne pokud potrebujete s necim poradit, tak je na koho kvalifikovaneho se obratit. Treba ohledne kruhu, s cim budu ted v blizke dobe docela dost otravny! 
Vite jak jsem poznal, ze byl vcera leg day? Nejak mi byly pri odchodu tesny kalhoty pres stehna. Ale to ja vyresim, shodim trochu toho telesneho tuku a zadna zmena v garderobe nebude potreba. I kdyz jsem ted nalezl toto az nebezpecne pravdive a vtipne video o strihu, kteremu se zdaleka vyhybam

skiny!

Kdyby vas letos prekvapilo, ze jaro prislo trochu driv nez obvykle, omlouvam se, muzu za to ja. Prisly mi konecne posledni kusy do snb vybavy. A no a co! ze s tim chodim doma. Tam si dresskod urcuju sam.


PS: jinak trening ve zkratce 5x 5x 90kg drep, 9x 5 OHpress 20kg kettlebell L/P, jednorucni swingovana, kruhy.

0 komentářů:

Okomentovat