pondělí 16. února 2015

Arena Wars V - Jidlo

S procitanim Arena Wars a psanim reakci mam posledni dobou trochu skluz, je to taky tim, ze jsem vic v pohybu, vic pracuju a snad i min sedim u pocitace. Nevim, jestli je to dobre a spatne, ale slysim svoji mati tak pred dvaceti lety:"To u toho musis porad tak sedet?"

No kdyz mne to zivi.

Nez se dostanu k tomu jidlu, rad bych se podelil o takovy drobny poznatek z posledni doby, ktery mne vlastne trochu stve. Kdyz se divam zpet, tak za posledni dobu jsem trikrat zacal svuj treningovy plan. Nechtene, ale vlastne jsem diky tomu necvicil naplno. Nejdriv napodzim, protoze jsem sice cvicil, ale nechtel zacinat neco velkyho kvuli Thailandu, pak v Thailandu jako doplnek, sice koncepcni, ale kratkodoby, pak uraz ruky (ano, ztratil jsem abilitu lusknout prsty pravou rukou) a v lednu zacal zas odznovu a ted cekam na plan. Kam tim smeruju? Mi z toho vyplyva, ze jsem nemel opustit treningovy plan a vydrzet dokud to jen jde, mit v zaloze neco, co by mne treba v pripade cesty z civilizace udrzelo fit a mohl jsem pak zas navazat na trening a pokracovat zvesela dal. Zadny pauzy, zadny prostoje, zadny experimenty, zadny kojotiny.

Docetl jsem zrovna Arena Wars na tema jidlo a tak nejak se rozhodl ze dostojim slibu sve vnitrni bohyne a rozhodne na tema nebudu psat nic odborneho. Ja vim co na mne ne/funguje, co bych nemel a vicemene to ne/dodrzuji(nehodici se skrnete), a take to, ze jsem liny dolovat vsechny ty informace z hlavy na tema proteiny, tuky, sacharidy, aby to davalo smysl, bylo to srozumitelny a bylo to overeny, kdyz uz to nekdo sesumiroval nekde jinde. Prectete si ten sverazny dil V(latinska pet) sami a udelejte si obrazek. Sam bych ho rad poslal nekterym svym kumpanum, kteri si mysli, ze nejake kratkodobe stavove diety udelaji nejaky zazrak a uprednostnuji je pred udrzitelnym chytrym stravovanim. Zkracene pokud se neco jmenuje dieta a ne uprava stravovani, tak je to vec, kterou nedoporucuji. Ale jidlo je kazdeho rozhodnuti, at uz si lide mysli, jak jsou sebechytrejsi, kdyz maji OTP, tak jim prece nebudeme verit;)

Abych nedelal uplnou zagorku, tak aspon trochu nastinim, o cem to nejlepsi trener pise. Krome toho, ze rozebere, co ktery ten stavebni kamen denniho jidla je, znamena a z ceho se bere, nastinuje, ze clovek je kazdy individualni. Takze pokud se nekomu navaluje, kdyz musi rano snidat (a nema celkovou poruchu prijimani potravin), tak at se do toho nehrne. Jist kazdy 3 hodiny? To clovek pak cely den travi. Uprimne, kdyz clovek nevydrzi aspon nejakou dobu bez jidla, tak je take neco spatne. Nebo jist po 6pm je nezdrave..nevim kdo vam to rikal:) Mi vubec nedela problem najist se a jit spat. Kdy jindy bych mel taky jindy veceret, kdyz mam nabity den.

Hlavne se nebojte tuku! Olivac, kokosovy olej a slanina. Ja se teda slaniny nebojim vubec. Mozna jsem se tu kdysi zminoval na tema Cheat day, ale klidne se rad zopakuju. Neni spatny se jednou za mesic nebo nejakou dobu trochu zprasit. Vlastne to pomuze se zase trochu vzpruzit, pokud je telo trochu vysilene tou spravnou stravou. Ale nezustat u toho a zase od toho odejit. Pokud to chcete omezit jen na cheat meal, tak doporucuju veceri, protoze pokud pak jdete spat, mnohem lepe se bure korigovat "hlad" na jeste neco dobreho.

Mouka je mega zlo. 

A jeste takova drobnost na konec. Delejte spravne silove kliky kdykoli to na vas padne, na posileni core je to pecka.

Ps: Ctvrtek jsem jel akorat pritahy kb (pry neni cas) a pak workout, ktery byl docela vysilujici, ze jsem se malem potil jeste v mhd. Nedelni bench 5x 5x 85kg a 5x5 hyb probehl tak rychle, az nam to musela samotna recepcni pri odchodu z cinkarny rict. Tak zas neni se cemu divit, sli jsme cvicit ne pumpovat, pozovat a pokecat (3P).

0 komentářů:

Okomentovat