pondělí 23. února 2015

A otocit se muzes celej?

Ve ctvrtek rano 9:24 dopoledniho casu jsem zacal chodit jako robocop. Natazeny krk je celkem zlo, protoze s tim nejde udelat ani klik, ani drep, takze jsem misto jakekoli mozne kompenzace jen tak zvesela cumel a treningy mi utikaly mezi prsty. Napriklad ten ctvrtecni. Na kruhy jsem se ani vyvesit nemohl, takze jedine sportovani, ktere mi zbylo, byl opet playstation, ale tentokrat v pozici lezmo.

Zkousel jsem na sebe SMR, protoze ten ztuhly sval byl jasne citit, ale ani to nezabralo. Nastesti jsem uz vcera podstoupil lehci trening v Arene. Hned se clovek citi lip. Zitra uz snad plne funkcni. Pozitivni na tom bylo, ze jsem se aspon diky tomu vyhnul vsemu tomu hyreni a alkoholu, ktere zajiste nema dobry dopad na telo. I kdyz pak uz to domaci nic nedelani bylo celkem nepohodlne. I kdyz si vybavuji, jak si krajim na prkenku oprenem o hrudnik jsouce vleze fuet. Jednou za cas se to da, ale uz jsem netrpelivy na kettlebell swingy.

Takze odpocitavam minuty, kdy budu zase v plne sile.

neni nad poradne odpocitavadlo! tradicni arenacke umelecke zatisi

0 komentářů:

Okomentovat