neděle 25. ledna 2015

Mana Den 6: Sobotni pumpa

Nejak zjistuju, ze mi dela celkem problem do sebe dostat dve Many za den pred vecerni aktivitou a naslednou veceri. Bricho je plny, ale pokud do sebe potrebuju dostat kalorie, tak to pak trva. Ale ukazte mi nebezce, ktery se zalekl vyzvy. Porad mam radsi Manu tekutejsi. V patek uz jsem zvesela pokracoval v normalnim 2x Mana rezimu.Hlavne si ted behem kazdeho napoje poustim 


Mana Mana!!

Rozhodl jsem se, ze misto sobotne-vecerniho swingovani s kettlebellem doma vyrazim mezi lidi, a tak jsem si zabalil rucnik, BCAA a skocil si do mistni zelezarny. Pro mne to bylo docela zklamanim, protoze omladina snad jeste na posledni chvili prisla napumpovat svaly(uplne zbytecne) pred Saturday Night Fever. U racku na drepy bylo uplne prazdno, naopak na bench se stala fronta. Mel bych jdnu takovou prosbu, pokud mne cte nekdo z pumpovaci mladeze, nenoste na cviceni vytahana tilka! DIKY!

Takze sobotni lekhe rozhybani zacalo mobilitami (viz Arena Wars II), potom zahratim s velkou cinkou na nadhoz. Pracovni serie GoodMorning 5x 5x 50kg. Chystam se nasledne na bench, ale tam plno, probiha nasledujici situace.

Nebezec: Kolik prosim te jeste mas?
Mladeznik: Jeste ctyri serie.

- odchazim na shyby 5x 5 vracim se 

Nebezec: Kolik prosim te jeste mas?
Mladeznik: Jeste dve serie.

Chapu, ze v ramci siloveho treningu jsou pauzy dulezite, ale az tak, ze mezitim clovek odshybuje? Bench jsem kvuli ruce, respektive zhorsenemu uchopu nijak nedrazdil 5x 5 70kg. Pak uz jen dipy na kruzich v 4,4,3,3,3 odveslovat 10minut 30:30 a do sprch. Delam si mentalni poznamku, opet cas chodit zvedat zelezo v netradicni hodiny vyhnout se spicce. To mam zato, ze nechodim o vikendech hyrit.

Jedno mi trochu vrta hlavou a rad bych si to jeste nasel na internetech. Mana je sice skvela a splnuje vsechny dietologicke parametry pro denni prijem, ale trochu problem nastava ohledne pred a potreningovych jidel, osobne ja to neresim, ale lide, co jeste vice optimalizuji sve jidlo, coz je ostatne i mana, vetsinou pred treningem pozivaji napoje s vetsim obsahem sacharidu, ale Mana ma pomer jednotlivych slozek pro kazde jidlo konstantni.

V nedeli zase do Areny!

ps: Snazim se dat dohromady blog o cestovani, ale nemuzu najit nejaky pekny a minimalisticky template, doporucte mi prosim neco. I treba aby to vypadalo dobre s mene fotkami. 

0 komentářů:

Okomentovat