středa 14. ledna 2015

Kdo je tvuj nejvetsi nepritel?

Nebudu chodit kolem horke kase a uvodem si dovolim takove male, ehm, promo. Nas nejlepsi trener a team vytvorili sedmidilnou prirucku o pohybu, cviceni a vubec(42), ktera je volne ke stazeni TADY. Sam jsem se tim procetl a az na nekolik vyhrad, napriklad, ze muz ve strednim veku rovna se 35 let, je to pro zacatecnika, i pres nekolik apelu a osobniho odporu k cemukoli hardcore, prinosne cteni.

<SPOILERALERT>Tvuj nejvetsi nepritel je sezeni.</SPOILERALERT>

Kdyz uz jsme u toho sedaveho zamestnani, je to pro telo vazne zlo. Zrovna dnes mam den, kdy se na mne v praci nahrnulo tolik ukolu, ze jsem se pomalu ani nezvedl ze zidle, natoz udrzoval pitny rezim. Uz jsem si vytvoril domaci pravidlo, kdykoliv projdu pod hrazdou, tak udelam 5 shybu, ale jeste nemam zazite, abych se kazdych 20-30 minut poustel do drepu. Ono hlavne kdyz jste na hodinove videokonferenci, tak je to trochu podezrele. To se ale od zitra zmeni (vlastne uz dnes) a zpet se vrati casovac a drepovani.

Druhy poradny letosni trening byl ve znameni drepu. ANO! Mne drep bavi. Takze jsem si oddrepoval zahrivacich 5 x 5 66kg, abych spokojene zjistil, ze dnes mne nic neboli! Nic = nohy. Zashyboval jsem si i uzil lehci workout slozeny s hillclimberu, drepu s vyskokem a farmarskou chuzi s kettlebellem v jedne ruce. Jake je me tajemstvi, ze mi vydrzel uchop i behem tohoto cviceni po urazu ruky? Vanocni svatky jsou totiz cele o farmarske chuzi a je mi lito, ze to ocenuji az takto zpetne. Vzdy clovek dostane na navsteve nejaky dar, se kterym se neprakticky musi tahnout pres cele mesto domu, kolikrat si rika, ze ty lahve radeji vypije nekde na lavicce, nez aby se s tim tahl az domu. Jenze to je presne definice farmarske chuze! Dulezita je tedy pevna vule, vzdyt i toto je takovy necekany workout.

Dnes uz jsem se rozhodl, ze nastuduji manual od MojeMana, protoze od vikendu zacinam michat a nechtel bych pripravu podcenit. V patek sjedu pro mixer a hura. 

Dalsi vec, nad kterou ted premyslim je, jakou formou pohybu/cviceni vyplnit mezitreningove dny. Zitra jdu tez na mereni FMS, tak se podelim, k cemu to je a jak moc jsem zkripleny.

0 komentářů:

Okomentovat