středa 17. prosince 2014

Sayonara - Asie konci (nevim jak se rekne mistnacky nashle)

Je tomu tak, posledni den, zabalit vsechna kimona a zmizet zpet do Evropy. Konec vysel asi nad pomery. Posledni trening, posledni valeni se v kimonu a uraz. Takze nejen, ze jsem mel sedrenou nohu z motorky, tak mam palec na ruce mimo provoz, jak mi na nej spadl o docela tezsi autistickej oponent. Jsem holt klikar. Dokazu prezit mistni dopravu, jidlo, inteligenci domorodcu a pak tohle. Se svaly uz umim pracovat a opravit se docela rychle, ale tohle jsou klouby. 

Az na jeden volny silovy trening jsem ru odcvicil vsechno, takze z tohohle pohledu splneno. Nemuzu se dockat, az si pokydam ruce vzperacskym koksem a pujdu zvedat zelezo doma. 

Dneska si jeste vyrazim udelat par drepu, at se trochu rozhybu pred cestou a uziju si trochu toho lifehackingu pri cestovani. 

Blizi se Vanoce, takze si asi rozjedu takovy mikro projekt, kdy zkusim, jak byt ve forme i behem toho pokryteckeho svatku plneho alkoholu a prejidani.

Pozitivni vec, ani tady jsem nic neubehl. Stay nebezec!

0 komentářů:

Okomentovat