pondělí 22. prosince 2014

Clovek se nesmi zastavit.. ani pred tema svatkama

Dneska je to presne tyden, co jsem si narazil palec a teda vetsi opruz snad ani nemuze byt. Porad do neceho tou rukou narazim, snazim se zvednout a nebo mi ji drti nekdo pri pozdravu. Na bezny zivot je to dobra brzda a co teprve na cviceni. Takze jsem dnesni trening dopredu odpiskal. To ale neznamena, ze nebudu cvicit, ocividne ruce az tak moc nevadi viset za prsty, takze na poradu dne budou


  • shyby
  • drepy 
  • pokus o jednorucni klik (pripadne pokus si nerozbit oblicej, kdyzuz se druhou rukou nemuzu chytat)
  • plank
  • nejake levoruke saskarny s kettlebellem
  • prednos na hrazde


Cimz se dostavam pomalu k svatkum. Moje vnitrni predsevzeti je kazdy den cvicit (jeste, ze jsem si vyjmenoval cviky co zvladnu) a trochu tak zmirnit salatovy dopad na moje tezce vydrene tritydenni asijske telo. 

Dnes tedy jeste skocim pro baterku do vahy, omrknu, jestli je na zitrek pripraveny bucek a pak uz jen pockat, co to za vydarene veci dostanu pod umely smrcek.

-----
Poznamka pod carou, jak tak prochazim svuj cvicebni dennik a zaznamy v endomondo, tak jsem vlastne docela casto zraneny. Ale muzu smele rict, ze ze zvedani zeleza (i v Arene) je to minimum. Tak to asi neco znamena.

0 komentářů:

Okomentovat