pondělí 15. prosince 2014

Posledni dva dny treningu

Neni cas na hrdinstvi, dneska jeste vystrihnu vecer dvojity trening, rano si dam posledni BJJ, odpoledne zazvedam zelezo, splnim vsechny ukoly od nejlepsiho trenera a muzu uz jit pomalu balit.

Ale mezitim, co se tu delo za poslednich par dni, kdy jsem vegetoval, jedl jako prase (dobre jedna pizza a zmrzlina ale stejne) a chytal bronz, protoze jen tak muzu jeste pred odjezdem vypadat hubenejsi. Poslednich par seanci BJJ byl mazec, rozhodne se citim technicky vic jistejsi a po prijezdu nebudu za ostudu, kdyz se pujdu povalet do nejakeho z prazskych klubu (tim nemyslim hudebni kluby).

V sobotu jsem si trochu zazvedal. Clovek vezme zeleznou kouli a v serii 2,3,3 2,3,3 a 2,3,3 ji zvedne nad hlavu na kazdou stranu. Pak s trochu tezsi 24kg zeleznou kouli udela 5x5 drepu pri drzeni kb na obe strany. Se zvedanim zeleza jsem tady trochu napred, proto jsem po sobotne vecerni beach party radeji lezel zmozen hyrenim, nez abych si nechal barbell spadnout na hlavu. Hodne velke pozitivum vecirku tady je, ze clovek chca nechca socializuje jak divy az jsem si z toho domluvil privatni seanci BJJ zn.levne.

Uprimne, nevim, jestli se mi ma chtit jet domu, kde mam vsechny sve komiksy, neslozene lego, nedohrane hry, nejlepsi Arenu a normalni jidlo a nebo tady, kde je porad vedro, sviti cely den slunce, telo regeneruje hrozne ryche a vsechno je to levny. Ale asi vyhrava civilizovana Evropa, protoze tady je kazda diskuse o cviceni lecka. Nevim, jestli je to tema lidma, ale kdyz mne neforemny clovek zacne tvrdit, ze neveri na "lifting weights", tak jedine na co jsem se zmohl odpovedet bylo nashledanou. MA GO RI!!!

Takze ted jdu trochu do komatu a vecer se nechat poskrtit. To zas budu mit notysek plny poznatku. Takze projekt Asie pomalu konci, aby za nekolik tydnu mohl vypuknout projekt umeleho jidla Mana. Hlavne, ze se porad neco deje!

0 komentářů:

Okomentovat