středa 3. prosince 2014

Den 5 : Ochrana je to, co dela dovolenou dlouhou

Po asi tuctu ranach nohou do hlavy a trikrat primo do zubu jsem rad, ze chranic usmevu jsem nenechal doma. To uz mi stacilo pred lety, kdy jsem na lehky boxovaci sparring vzpominal pri brouseni jednicky u zubarky. Jiujitsu je stejne supr sport. Dneska teda soudim jen z druheho treningu, protoze ten prvni jsem stacil uspesne zaspat. Vstavani ve dve odpoledne ma svoje vyhody, porad si udrzuju kontakt s Evropskym casem a citite se prejeti jen trochu. Treningy mame pravidelne od jedenacti a vecer kazdy lichy den v tydnu od sesti, to tedy pro ty, co preferuji tahani za pyzamo, v mezery jsou i seance jen na kratasy, ale to mne uprimne moc nelaka. 

Vecerni treningy mam docela dost rad, protoze po nich mi je, jako bych se vracel z treningu doma. Za tmy. Dneska jsem dostal docela poskrcino, nekdy vas holt oponent nauci dost a necha vam trochu prostoru zkusit nejake figle a nekdy je to odezdi ke zdi a na konci uskrceno. Mame tady odedneska uz 4 cerne pasky. To je celkem dost, ale prilezitost se s nimi trochu povalet jen tak clovek stejne nedostane. Ale jako studnice moudrosti akorat!

To, ze uz jsem odreny a polamany uz jsem stacil vstrebat. Jak jen rychle se to vraci, taky mam lekarnicku vybavenou tak, ze si muzu otevrit vlastni praxi pomalu. Jako u vzpirani v Arene si i tady pisu denik. Doufam, ze nekde na internetech objevim sve dosavadni BJJ deniky, protoze po zbytek vecera mne stejne ceka youtube, kdy na konci snad zvolam jako Neo v Matrixu "I know kung fu" a oprasim si vedomosti na uroven lonskeho roku.

Uprimne, je to tady docela dobry detox, ale i tak uz to neni co to byvalo, ted si muze clovek kdykoli v prubehu noci jit neco koupit a ukojit nocni hlad misto toho aby to vydrzel a mel lepsi vysledky(co se figury dotyka). U techto blitzkriegu, kdy ma clovek na trenovani necely mesic, je vazne dulezite nez se vazit premerovat a pomerovat fotky. Coz je taky vec, co lidi, co zacinaji cvicit zpocatku odradi. Proste se zmeny nedeji tak rychle, jak by si prali. I ja bych podle sveho nasazeni uz musel mit minimalne three-pack. Taky tajne doufam, ze trochu vic popozenu svuj metabolismus a preziju vanoce relativne bez uhony. Ono je to vicemene snadny, vyhybat se cukrovi, jist spravny porce a neprasit. Pred velkyma jidlama si jeste vystrihnout poradny workout a D+1 se hybat taky. Rozhodne budou skody mensi, nez kdyz clovek tvrdne v kresle, vedle vodka, cukrovi a jeste musi docist druhou nadelenou knihu.

0 komentářů:

Okomentovat