úterý 2. prosince 2014

Den 4 : Nejsem tak stary, abych to nezvladl dvakrat denne

Ano! Dnes jsem sfouknul trening jak rano tak odpoledne. Konecne se vracim do sve rutinny, teda ne ze by nejaka byla. Rozhodopadne jsem zas nakoupil spustu dobrych veci v lekarne, treba gel na leceni spalenin z zinenek, protoze narozdil od vzperacskych mozolu na rukach jsou tyhle sedreniny vsude jen ne na dlanich.

Dopoledni BJJ bylo ve znameni dostavani se z guardu. Divne, ze kdyz jsem tu techniku zkousel pri sparringu na hnedem paskovi, tak to nefungovalo. Asi je to nejaky barvama omezeny trik. Ale co, ja jsem stejne vecne bily pasek, s tim se bude muset neco udelat. Kde ale vzit doma cas a nekrast. Zrovna ted(uz docela pokrocily vecer), kdy jsem si osetril vsechny drobne ranky, se jeste pomoci youtube dohnat vsechno, co jsem uz stacil zapomenot. Jiujitsu je jako jizda na kole, kdyz uz jste na zemi, tak jste pak sama modrina a mozna i omdlite.


Chcete aby vas pasek byl taky tak zarive bily? 

Jelikoz zabraly pilule na spani, tak jsem mel docela sil si i po obede lehnout a vstat uz za hodinu..a neco..dvou hodinach dobre. Vyrazil jsem do Titanu zvedat trochu toho od A az po zelezo.

Sraz s Ajayem nejak nedopadl, necekane, tak jsem si odjel rutiny sam. Zajimave, jak kazdy ma jine zvyky, zahlidl jsem lidi, co se rozehrivali na rotopedu v pololeze (uplne nechapu k cemu to je, ale vejde se na to urcite vic obleceni) a ja sve klasicke prizemni mobility - chuze po ctrech a jine veselosti. 

Workout byl jednoduchy, ale v tom vedru zadna sranda. Nejdriv 1,2,3 1,2,3 1,2,3 opakovani jednoruc presu 20kg kettlebellem na obe ruce a pak drep s kettlebellem jednoruc + 24kg 5x5 s drznenim na kazdou ruku a 10pochodovani na miste po kazde serii. Propoceny jsem se jeste zhroutil na bradla a dal si 5x5 +15kg dipy, protahnout a navrat na zakladnu. Dostal jsem slevu na permici, takze muzu ted chodit neomezene. Skoda, ze na ten muj minimalisticky trening to vic jak 3x tydne nebude potreba. 

Jsem tak nejak asi ovlivneny Arenou, ale nektere veci na svete porad nechapu. Zaprve nekdo, kdo jde cvicit a celou dobu dela jen sedlehy a zkraovacky (a asi doufa, ze se ten pekac objevi) a za druhe treneri, kteri vubec nevypadaji, ze jsou treneri. Ale vyhoda koucinku Asiatu je, ze staci byt evropsky svetly a to asi na kvalifikaci na trenera staci. Asi to vsechno vede k tomu, ze se chudaku Titanu moc nedari. Tak doufejme, ze ted jeste 2 tydny nezavre nez odjedu.

Cely je to tady supr, krome toho, ze jsem unaveny jak doma, je tu teply vzduch ktery dost pomaha na uvolneni svalu a hlavne mi kazdy den uklizeji v bungalovu ac tu mam sebevetsi neporadek. Ani mi nechybi playstation, ale zase diky tomu travim min casu ve drepu.

0 komentářů:

Okomentovat