úterý 9. prosince 2014

Den 11 : Utery

V mode je zkracovani, to bylo jasny uz i v Postrizinach. Pro mne to znamena, ze uz v utery jsem mel patek. Aspon podle cvicebniho planu. Dva dny po sobe zvedat zelezo neni vubec spatny. Doufam, ze mi "to" zustane. Odjel jsem si tedy patecni 5 x 5 80kg benchpress (taky proto, ze ho v utery nikdo necvici), pak nejake ty shyby a dipy na bradlech. Takovy patecni oddech.

Akorat jsem byl docela dost zniceny z BJJ. Na co je to nejvic zahul jsou prsty. Mam je sedreny jak od prace v uhelnych dolech bez rukavic. Vsichni se tu tejpujeme a kdo tvrdi ze ne, ten chodi v tejpach i spat. Konecne jsem objevil svou BJJ hru. Delat sice chyby v technice, ale at se porad neco deje. Taky se zacina potvrzovat moje superschopnost, ze neplavu na hladine(tim se mysli jakakoli vodni plocha - mozna vcetne mrtveho more, tam jsem ale jeste nebyl) a se svymi 86kg pripadam oponentum tezky. A kdyz se nazlobim, tak i pry silny. Ale to je jeste daleko. Tak jako tak jsem si odnesl zas nejake ty nove skrtici techniky, spoustu modrin a sedrenin. Idealni sport pro mne. 

Bulvar pro dnesek zadny, spisovatelskej se mel v pet objevit v cinkarne ale zatahl to, asi nejaka dulezita schuze s vydavatelem. Doma pry uz klesly teploty pod bod mrazu, ale kdo by se divil skoro v pulce prosince. Tropy maji na mne ale docela vliv. Za a se mi nechce skoro nic moc vytvaret (ano vzal jsem si sem trochu prace) a kazdy druhy den zmoknu na motorce a hrozi mi konstantne rymicka!
Pojisteny jsem a repatriace je v cene, pocitam se vsim.

0 komentářů:

Okomentovat