pondělí 8. prosince 2014

Den 10 : Jsem nezmar

Jsem nezmar and I know it. Ano, dnes uz jsem stihl i nejake to zelezo v Titanu. (OH press s kb +20kg serie 2,2,3 2,2,3 a 2,2,3 a pak 5 x 5 drep s jednim kb +24kg na kazdou stranu). Nesel proud, takze desna sauna. 

Vcera jsem byl konecne v mori, i kdyz trochu citim klouby, uz je to mnohem lepsi. Akorat jsem vecer solidne zmokl, takze jsem se obaval rymicky. Zatim dobry. Ted se vyvalim na foamrolleru a vecer jeste trening BJJ. 

Vim, je to docela strohe, ale teprve se znovu rozhybavam. Vikend v leze, trochu spatnyho jidla a citim se jak na dni 0. Musim pochytat tu formu, jinak mne ten pobyt tady zas tak moc nebude tesit. Btw jsem zapomnel, ze jsem v patek potkal Ajaye jak odjizdi z Titanu, ze si dal jen lehce hrudnik a biceps. Musi to vazne byt tezky, byt trener, kdyz se snazite neco vstipit lidem a oni vas stejne neposlouchaji. Dneska ho vecer asi potkam, tak nevim, jestli se nebude chtit pripojit k memu zitrejsimu silovemu treningu, moc na to ale nemam nalady, ale tak uvidim, treba se mu podari mne obmekcit. Porad mne irituje, jak zvedani vah/vzpirani rikaji vsichni tady East Europian Weightlifting style, vzdyt se vzpira vsude po svete a ty blbecci ani neumi silovy dychani. Natoz techniku. Asi jsem na tohle uz velkej exot.

Tesim se domu na normalni jidlo, tady poradna zelenina jako salat k jidlu je celkem zazrak. Ovoce je cerstvy, ale teda zelenina - OMG. 

Civilizace se holt pozna podle ISO. Kdy ma clovek rychly internet, nemusi vyhazovat toaletak vedle do kose a jeste ta elektroinstalace tady, to by se u nas na CVUT hodne nasmali.

0 komentářů:

Okomentovat