pátek 21. listopadu 2014

Uz jen tyden

Presne tak, uz jen tyden a budu trenovat v tropech. Tedy nevim jak presne to sedi, protoze je tam drobny casovy posun, jet lag a jine veci. 

Vcera byl trening zajimavy. Ono kdyz drepujete tolik co zvedate nad hlavu, rekneme ze je to jeden z tech momentu a nahod, kdy se potka ruzne programovani a kdyby to sledoval nekdo nezucastneny, tak si rekne, tak bud drepuji hodne malo a nebo jsem obycejny retard, co vynechava leg day. Ok, vaha 60 kilo. U zarcher drepu 5x5 a u tlaku 4x4. 

Dneska jsem tak liny, ze se mi s workoutem nechce vypisovat. Ale ano, udelam to, byl to teamovy takze 1+1, kdy oba musi dohromady udelat finalni pocet opakovani. Mi teammate po prvnim kole odpadl, takze jsem druhe kolo jel do plneho poctu. 

  • 30 wall ball (druhy ceka v planku)
  • 30 klik (druhy ceka v planku)
  • 30 vyskok na bednu (ano i tady ceka)
  • farmarska chuze 3x
Cestou z treningu jsem potkal kamarada, instruktora JuJitsu, kam jsem v dobach, kdy mne jeste neodeslo zapesti dochazel a doslo i na debatu o nebezci a cvicicim denniku. Abych to shrnul, dennik jsou pro mne ciste cisla a trekr vykonu, nebezec je o tom, jak mi muze spadnout cinka na hlavu a taky o tom, ze kdyby to tu nekdo nedejboze cetl, tak aspon ma o cem premyslet. Treba. Tak jako tak, dnes je patek, cas do sebe nacpat poradnou davku burgroveho proteinu a probudit se v pondeli. Sportu zdar.

0 komentářů:

Okomentovat