pondělí 10. listopadu 2014

Prej udelej neco pro svoje zdravi

Muz ma drzet co slibil a proste to udela a nemusi se mu to kazdy pulrok pripominat. No a ja teda jak slibil, tak vyrazil vcera na trening. Ano, mohl jsem byt doma a ozdravne hrat na playstationu a nebo nedelat nic a tim nic nezkazit. Ne ja sel na trening. Sparing predstiral praci, v arene uz ho asi nepozname. Trener naopak nedorazil, toci nejake video s mobilitami, ja nevim jak vy, ale jak jsem ovlivneny internety, tak si o nataceni videi myslim svoje, akdyz se o tom mluvi, tak mam trochu nevericne zvednute oboci.


Takze jsem tedy na tom treningu a trenuje mne nekdo, kdo nevi jak se jmenuju, ze se jmenuju Zbysek a ze Zbysek je moje jmeno. Hlavne ze vi, ze Zbysek vede rozcvicku. Z toho jsem se nastesti vylhal. Vite co je nejbolestivejsi drep? Zarcher. Z toho mne boli skoro cokoli jineho nez nohy. Vcera to byly loketni jamky. Nastesti v Arene nemame zimu. Videl bych to tak, ze nam pak budou na recepci davat skoleni, at rozhodne neolizujeme velke cinky. Ale proc by to kdo delal?

Zarcher drep 5x 5x 55kg, v poradu, vse slo hladce. 
Na tlaky vpredu nad hlavu uz ale nebylo asi po vikendu tolik sily (taky blbost jak se rika, ze si lide pres vikend odpocinou), takze vetsina 5x 4x 59kg v pohode ale sestou serii jsem nedocvicil. 20x 28kg swing OTM jsem pretrpel, ale ze bych z toho mel radost, to bych uplne netvrdil. Dnes jdu tedy svou radost napravit.

Doufam, ze pred Thailandem vyresim domaci ukoly, az budu mimo arenu a v lednu to bude jen a jen lepsi.

0 komentářů:

Okomentovat