čtvrtek 13. listopadu 2014

Kdyz si clovek nepamatuje

Zijeme v 21. stoleti, mame pocitace, satelity a ja nevim co jeste, co zvysuje nasi technologickou dominanci, ale porad zazivam ty pocity, kdyz si nepamatuju jestli je to treti nebo ctvrta serie a kolikaty vubec opakovani, kdyz musim drepnout zelezo, co vazi ja a jeste pytel brambor dohromady. U nas v arene se pouziva pocitadlo, jednoduche a proste. Akorat ja ho zapominam posouvat. 


No nic. 

V utery to bylo vyzivne, svaty Martin nam prinesl husu, takze po paleo obede - bio husa, paleo zeli a primal knedliky jsem se musel trochu premahat, at jdu neco zvednout. Dobra, nemusel jsem se premahat, ty knedliky byl dobrej duvod proc! Po klasickych mobilitach, ktere uz zapojujeme v sekvencich a kombech jak kdyz hraju Tekken 6! (rozumej, nedela mi to zadny problem), jsem s good morning 57kg?(vida! opet si nevybavuju kolik) 5x5 a shybu s 12kg 5,5,5,5,4 opakovani nemel zadny problem a to nme trochu bolely nohy z nedele. Zatim se snazim nepsat vety dlouhe jak KKRD boys. Tim, ze jsem doswingoval 28kg kettlebel OTM jsem se vratil k workoutum a musim rict, ze mne to bavi. Sice mam sve hlemyzdi tempo, ale jak by rekl Josef Kokta - jo! Uterni workout byl minimalisticky, po 15 minut co nejvic kol:
  • 10 kliku
  • 15 anglicaku
  • 20 drepu
a stale dokola. Musim rict, ze na kapra se salatem budu ve spickove forme asi diky tomu.

Nerikam, ze jsem porad roztekany, ale treba i tento post jsem vcera zapomnel napsat a smolim to az dneska pred praci. Ale co, vecer zas posilnen a svezi po praci zvedat vahy. Tak se na to musi. 

0 komentářů:

Okomentovat