sobota 8. listopadu 2014

Kdyz clovek nestiha, vzdy se neco najde

Tak prvne, muj trener mne cte! Dokonce jsem dostal i odezvu. A vsichni vime, ze zpetna vazba je dar. Takze pry zadne swingy s 32kg (smutny emotikon), ale doladit techniku, zacit s jednorucnim swingem a pak prejit na snatche. To uz patri do kategorie potrz mi vodku a koukej plazoveho charakteru. Pry mam s goodmorningy jit niz, kdyz to nezabira, tak tady to vidite. 

Ve ctvrtek jsem neyl na treningu. Byl jsem tak unaveny, ze bych se zranil. Co ale v pripade, ze dvakrat tydne nestaci a do toho jeste vynechate? Zacal jsem praktikovat ted kazdy den tabatu na hillclimbery. Co si budeme povidat, na mne to funguje az dost a je to super. Takze naridte si 8 kol na 20vterin akce a 10 odpocinku a vzhuru do toho. Zazipovat lopatky, nehrbit se, ono telo dostane dobre zabrat. A co je na tom nejleps? Muzete si ten cvik vzit vsude s sebou a nepotrebujete ani kufr. Ja teda do toho delam jeste GTG drepy a shyby, tak trochu s tim necvicenim podvadim, ale tak pred tim Thajskem mi to snad prominete.

0 komentářů:

Okomentovat