úterý 4. listopadu 2014

Je toto ten zimni spanek?

Zase jsem se o vikendu venoval necemu bohulibemu. Takze jsem za posledni 3 dny, spal 3x 12 hodin. Pak ze to nejde. Mozna je to tou zmenou casu, mozna jsem jenom unaveny z toho, jak jsem v praci moc dobrej, ale rozhodne takovy vykon jsem vubec necekal.

Posledni trening vezmu jen zlehka. Mobility, Zarcher drep 5x5 55kg a tlak nad hlavu 6x 4x 57kg. Takze vlastne personal best. 

Dneska jsem rozhicovany na trenung az beda, takze to vidim bud na rychle koma nebo nejaky uraz. Btw taky na vas zkousi neco lezt (tim myslim nejakou chorobu)? Mi se osvedcil Lysterine. Clovek vyklokta a v krku zase dobre. 

Pomalu musim zacit kompletovat veci do Asie. Za tri tydny odlet. Panice nepropadam, uz jsem tam byl tolikrat, ze vim, ze kdyz si cokoli zapomenu, tak si to bud levne koupim nebo necham levneji usit. Btw pokud mate silovy trening, relativne dobre jite a jde vam vaha nahoru, tak staci prolozit mezitreningove dny Tabatou. Jo a nejaky tip, na domaci kalhoty teplakoveho stylu? At tu mam v cem mrznout. Dik a sportu zdar.

PS: Uz mate naplanovany svuj trening na listopad? Taky jedete pristi pondeli tahy, v utery lasergame, ve stredu husu a ve ct nohy?

0 komentářů:

Okomentovat