pátek 24. října 2014

Zase patek (updated)

Vcera ukazkove odcviceno, co si budeme povidat, kdyz se do toho clovek opre, tak to jde samo. Vcera misto trenera, ktera odjela smer Nemecko asistovat na seminari, vedl trenung asistujici trener Lucka. S jeji specializaci na crossfit a na vzpirani jsem dostal mnoho skvelych rad jak na muscleupy a jak na kruzich. Kruhy jsou supr, to si clovek musi vyzkouset. A pak jsou po tom nafoukle ruce. Asi jako po pivu bricho. Mezi dalsimi cvicenci byl i par jiz zkusenych zen, ktere celou dobu uspesne odmlouvaly. Uz jsem se tu ohradil v prubehu doby na tema radci, kecalkove ale odmlouvaci, to je taky dobra skupina. Anglicaky na ne!

Po mobilitach jsem se vrhl na zarcher drep, cca 50kg, trik tohoto drepu je, ze se cinka drzi vepredu v loketni jamce. Samozrejme, ze teziste je pak trochu posunute a clovek dela drep s dobre rovnyma zadama. Je to neco jineho, ale muzu doporucit. I kdyz to trochu boli. Tlak nad hlavu v predu 6x4 55kg sel taky docela dobre, na to ze jsem byl opet trochu nevyspaly a hladovy. Muscleupy na kruzich at uz negativy nebo naopak nahoru s gumou jsem si uzil. Vazne supr vec. 

Trener si cetla muj blog, (asi jeden z mala lidi, co mi dava i odezvu) a pry se mam po Thailandu tesit na jiny druh treningu. Vic gymnastiky a zeleza. To je ono! Presne tohle moje telo potrebuje. 

A taky mi konecne neco prislo. Ano, cekal jsem celkem dlouhou dobu, skoda ze to neprislo driv, protoze s nadchazejicim listopadem bude muj jidelnicek s timhle experimentem nekompatibilni, ale je to doma. Mojemana mi i pres peripetie u dopravce pristala na stole.



Takze je tema jasny, mesic ted priprava do Thailandu, pak mise Thailand a nakonec Navstevnici a Amarouny(teda mana). Sam jsem zvedavy, ale bohuzel to musi pockat az do ledna, protoze do Asie se s tim nepovezu, ono mit preventivni prohlidku gumovou rukavici na letisti, jestli toho nevezu nahodou vic nepotrebuju, pak jsou rizky a salat + novorocni olezly chlebicky a lednovy "detox", ktery ale nebude potreba, protoze nejim jako prase obetuju instantnimu jidlu. 

Jo a jeste posledni slova. Normalne jsem si vybudoval pozitivni pristup k rannimu stlani. Nikdy se mi do toho nechtelo, ale chapejte, kde jindy se tak dobre clovek rozhybe v ruznych pozicich? Naklepavani periny s rovnyma zadma na protazeni a prokrveni ramen? Prerovnavani polstare (samozrejme ve vice seriich) je o rotaci. Myslim si, ze mobility, by nemely byt inspirovane jen temi prvotnimi pohyby (primal moves), ale clovek se muze hodne inspirovat pri domacich pracech.

0 komentářů:

Okomentovat