pondělí 1. září 2014

Prestal jsem pocitat - experiment

V patek jsem se venoval jen tabate, bohuzel jsem mel tolik prace a sparring byl pryc, ze vlezt si nekam pod cinku, by bylo zdravi nebezpecne. Sobota zacala tim, ze jsem zase tahal drevo. Tentokrat jen jeden smrk, dokonce i relativne inteligentne narezany, takze co se tyce pozvedu s kmenem, slo jen o nacvik techniky a ne zpusob, jak se zrakvit. Na dodelani jsem jel tabatu hillclimberu, abych trochu povzbudil nohy. 


Nemam rad, kdyz se mi sejdou dva projekty dohromady. Narazil jsem totiz na clanek o Lifters-guide-to-alcohol a moje vedecke ja by nejradsi vyuzilo toho, ze v sobotu mela probihat oslava a pri te prilezitosti vyuzit nejakych novych poznatku a otestovat je na sobe. Na druhou stranu mam ale pripravu na beh a dokazu si predstavit, ze kdyby byl experiment jeden velky nepodareny pokus, tak by to mohlo pozdrzet formu na ctvrtmaraton nehlede na energii, kterou budu potrebovat na pondelni trening.

V clanku pisou mimojine o tom, ze alkohol se hur uklada do tela, stejne jako protein, ale negativne ovlivnuje potreningovou regeneraci (mozna proto nechodim po cinkach na jedno) a hlavne brzdi redukci tuku v tele. Prevedeno do normalniho jazyka naseho kmene, obezita z piti alkoholu je zpusobena ne samotnym kalorickym prisunem z drinku, ale to ze clovek nepali. Na tom muze neco byt. 

Jak vubec probihal onen sobotni experiment? Po poziti dusledne odmerenych davkach, jsem nakonec prestal pocitat a soude podle zubozeneho nedelniho stavu, kdy by mne Srstka lehce udal v poradu Chcete me. Nejak mi ale uteklo, co jsem si z toho pokusu mel odnest(krome toho, ze jsem byl rad, ze v nedeli zadny trening nebyl) a vypada to, ze budu muset propracovat metodikku testu i poradne cile. Jestli dnes ale vse v klidu odtaham, tak je jasne, ze jsem na dobre ceste.Jen z obedovych rizku jsem byl trochu nafoukly jako balon. Ale to jsou jen pocitove vjemy a ne meritelne/merene hodnoty. 

Stay mlady vedec!

0 komentářů:

Okomentovat