úterý 2. září 2014

Krize - Nepropadnout panice

Teda ja krizi nemam, ale vcera jsem v arene zahledl par unavenych lidi, kteri se na cele to zvedani nejak necitili. Dobre je obcas vypnout, prolozit to nejakym lehcim treningem a nebo si dat tyden volna. Tedy ne tyden volna na baru, ale rozhodne v poklidu. Sice jsem byl z trochu rozmrzely z pocasi, ale zvedat se musi. 
Po mobilitach prisly pozvedy, 5x4x125kg, uchop drzi dobre, takze pokud budu po vikendu v dobrem stavu, nevidim nejmensi duvod jit jeste vys. Shyby s kettlebellem, presel jsem na 12kg, takze uvod s 5x2. I pres unavu jsem to prekvapive zvladl, trener rikala, ze priste muzu 5x3 tak proc ne. Odswingoval jsem si OTM 10min 20x24kg a do komatu domu. Byl jsem nejaky vyrizeny, ale na druhou stranu to bylo potreba.

Zacinam si po Praze vsimat billboardu s mym behem. Sestra se ucastnila Nikeruny za krasnych 54:41 a ja vim, ze tohle se mi asi nepovede. Hlavne mi doslo, ze to bude plny lidi. Nerad se jim vyhybam, nerad se nekde tlacim a ted mam bezet ja, par mych spoluzaku a asi 7000 tisic dalsich, co to mysli vazne. Ale dobry, zatim nemam ani cislo. Trochu zklamani je, ze mi jeste od organizatoru neprisel email, kde by se mne ptali, zda trpim na nejake alergie. S mym stestim bude totiz raut podel trasy nevyvazeny a idealne plny jidel s orisky a jeste necim co nejim. 

0 komentářů:

Okomentovat