čtvrtek 28. srpna 2014

Den 32. - Porucime vetru desti

Tak vlastne neporucime. Posledni dobou je pres den zima, srpen se tvari jako rijen a to vzdycky pro mne byval signal koupit letenky a zmizet do Asie. Obavam se, ze to pristi vikend nebude jine. Dnes mam takovou pametnickou naladu. O vikendu se bezi Nike run a pamatuji si prvni rocnik, kdyz jsem kulhaje a lehce pod vlivem sel podel trati a videl odpadavat jednoho bezce za druhym, protoze v takovem vedru moc lidi zvyklych vykonavat jakoukoli pohybovou aktivitu neni. Musim mrknout do kouzele skrine se zasobami a ruznym sportovnim vercajkem, jestli neobjevim nejake funkcni triko s dlouhym rukavem a neco pres nohy.

Po vcerejsim treningu uz jsem vecer nebyl schopny napsat nic, nasoukal jsem do sebe akorat nejake veprove a sel pomalu do komatu. Trening byl vyzivny ale skvely! Streda, jako kazda jina, je leg day. Drepy 5x5x85kg, pomalu zvedam svou vahu, tak vlastne mrvni mylnik. Pripadne mi, ze posledni dobou je vsechno to linearni programovani zatim o pridavani a jeste jsem nedorazil na limit. Vsak ono se to nekde zasekne. Tlaky za hlavou s velkou cinkou 5x5x 45kg, krome ladeni techniky taky zadny velky problem. Pak stojky a priprava na muscleup na kruzich. Zatim s dopomoci, ale udelalo mi velkou radost, ze to docela jde. Trener vi jak koncipovat trening, je pak ale zabavne pozorovat, jak nektere gymnasticke prvky kopiruji lidi mimo vedene treningy. 

Az zapichnu praci, tak si strihnu jen kratke OTM 24kg swing kb 19x, to aby rec nestala a stacilo. Zitra budu muset cvicit na hrazde a s vlastni vahou, protoze sparring zmizel do Chorvatska na wellnes vikend a bez pomoci velkou cinku nad sebe zvedat nebudu. Ne ne ne. Trener mi doporucila hodne protahovat nohy, protoze za tyden toho uz moc nenatrenuju. To vim taky, stale nepropadam panice, ale pravdepodobne to bude ostuda. Co jsem tak zjistil, tak se nezadychavam, ale ty nohy..my only weaknes!

0 komentářů:

Okomentovat