pondělí 29. září 2014

Den 31. - Kdyz odezni vikend

Posledni dobou se zase kupi hodne prace a nejak nestiham doplnovat blog. To ale neznamena, ze jsem prestal cvicit. V patek jsme se sparringem meli jen takovou rychlou seanci 5x4 90kg bench, shyby a nejaky ten silovy plan a stojky. Nevim jak to mate vy, ale ja uz se dostal do faze, kdy kdyz vidim lidi ocividne spatne cvicici, tak jim do toho nijak nemluvim. Na cizi rady preci neni nikdo zvedavy. Kdybyste videli cvicit ale nekoho zkusenejsiho, rekli byste si o radu? 


Nakonec mne cekal vikend plny sacharidovych multivitaminu a proteinovych bomb. Ano, grilovani. To a mnohem vic. Nakone jsem to zakoncil mnohem vetsi bombou.
Mnohem vetsi bomba

Takze dnesni trening byl tak trochu vyzva. Mel jsem takovy moment, kdy jsem si pripadal jak zencky ekvivalent nerozhodnosti. "Nebudu na te hrazde moc tezky?". Trener dnes nebyla, holt jeji vylet do Madarska stat se instruktorem mobilit a zlepsit v polykani pikantnich klobas, ji vycerpalo. 

Dorazili jsme driv, po uvodnich mobilitach zacali s pozvedy. Ja jedu deload. Jsem uz i viditelne unaveny kluk, tak piluju techniku a neplytvam energii. Sfoukl jsem to tedy jako svicku, shyby + 12kg 4,4,4,4,4 taky napohodu (i kdyz trochu tezsi) a workout na 15 minut
  • 10 anglicaku
  • 20 kb swing 24kg
  • 30 drepu
Jedine co se mi nelibilo trochu, ze asistent trenera, ktery nas vede nebyl vuci mne a sparringovi prilis pozitivni. Sem tam nejakou vulgaritu i vyzaduji, ale rikat nam, ze neco stejne nezvladneme, tak to uz bylo trochu pres caru.

Ted do sebe soukam nejakej salat bohaty na vlakninu a pratelske tuky (olivac, slanina) a do zvuku spolubydlovo poradu na Prima Zoom (je zvidavy a na nic jinyho nekouka) jsem si objednal za 410kc registraci na pristi rok 10km PIM beh. Takze nebezec ma i dlouhodoby cil. Ted jen trochu omezim porce jidla, abych do Thailandu dorazil ve forme a ono to vsechno pujde. 



0 komentářů:

Okomentovat