středa 24. září 2014

Den 26. - Nekdy to proste trva

Trening za mnou, co si budeme povidat. Nekdy se rozjede v arene diskuse, ze pak nestiham ani zaviracku v mistni Delvite a musim pak jist co cinska restaurace dala, a to neni uplne takovy terno a idealni posttreningova suplementace.

Rikate si obcas, jaky by to bylo, kdybych tenkrat ve dvaceti vedel o cviceni to co vim ted, nemel jsem zadna zraneni a ty energie taky bylo na rozdavani? Ani se nedivim, ze jeste pouzivame pocitadlo, protoze kdo si pak ma pamatovat serie, kdyz ma vymluvenou diru do hlavy. Dneska k nam prisel novy cvicenec. Jasne, my dreme a on jde na podobne pracovni vahy a techniku ma taky dobrou? Dulezity je nebyt zbrklej a vytrvat. Jeste bude cas prokazat, ze nepatrim do staryho zeleza. Tenhle by ale mohl narozdil od castych nastevniku nasich hodin i docela vydrzet.

Trochu jsem se utrhl s jidlem, nejen teda tim cinskym bistrem. Takze od zitra vic pohybu a jen jedna porce na jidlo. Ale nic co by nezvladl kettlebell swing. Btw kdyz jsme u tech zeleznejch kouli, dneska jsem vystrihl TGU s 28kg na obe strany. Jenze ja TGU vubec necvicim! Trener mne ale nepusti na 32. A ja co? Poslechnu. I kdyz se asi blizi doba, kdy si dvaatricitku poridim i domu. Nasledoval drep 5 x 4 x 100kg, takze dalsi personal best. A jelikoz jsem se posledne na tlacich za zady zprasil, tak jsem zase jel tlak vpredu 5x 4x 50kg. Netradicne jsme ale misto gymnastiky shybovali (+12kg 4,4,4,4,3) a pak 10OTM 28kg 13x swing. Aspon ty swingy budu mit brzo za sebou. Bohuzel to zabralo 2 hodiny vcetne sprchy. Priste budu tlacit a zkracovat pauzy, ta to dal nejde.

No a dobre zpravy. Jedu zase na 3 tydny do thailandu do kempu. Takze se zase shodi nejaky to kilo, koupi oblek a nazene zimni opalovani. Aspon tam pojedu ve forme!

0 komentářů:

Okomentovat