úterý 5. srpna 2014

Den 8. a 1/2 - Takze devet

U nas na vsi se rika, ze kdyz uz se necemu venujes, tak do toho uvrtej co nejvic lidi, protoze kdyby se to nahodou nedotahlo, tak nejsi za blbce jen ty. Nastesti kolem mne uz je docela dost lidi, kteri mi necpou chipsy, fantu nebo svickovou, takze aspon z pohledu stravy mam vyreseno. Uz je to leta, kdy uz se mi nikdo nesmeje, ze treba nepiju pivo. A kdyz bych se sel k nejakemu z kumpanu najist, tak vim, ze v lednici urcite budou mit zakladni suroviny pro neprasacke jidlo. Dalsi, co jsem vyresil jednou pro vzdy, je ze pondeli a streda mam trening. A basta. Takze kdyz se mne nekdo zepta, co budu delat druhou stredu v listopadu, tak to sice nevim uplne jiste, ale s nejvetsi pravdepodobnosti to budou drepy s velkou cinkou. Timto bych chtel vyjadrit obdiv a podporu tem, co proste kazdou sobotu jdou na fotbal a kazdy druhy vikend maji vyjezd. Pravidelnost je potreba a vsichni, hlavne zencky by si to mely uvedomit!

Pondelni silovy trening jsem zahajil jak jinak nez mobilitama. Clovek by rekl, ze po vikendovem drevorubniceni na tom bude hur, ale asi uz je mi to jedno. Pozvedy v ramci druhe vlny linearni progrese sly na 5x 4opakovani 105kg pracovni serie. Porad je co pilovat a technika hlavne na prvnim miste. Shyby s kettlebellem v seriich 5,5,4,4,4. Jeste tri tydny a pujdu z 8kg na 12kg. Jen trochu citim, ze bych mel zapracovat na svalove vydrzi nez na sile. Nejhorsi pri tomhle shybovani s kb je dostat na sebe pas. Uz vim, jak to maji zencky s korzetem nebo cast populace s kalhotama po vanocnich svatkach. Vzdycky mi musi nekdo ze sparringu pomoci a hrubou silou to zapnout. Zaver 15 swingu 24kg OTM 10min.

Veceri jsem mel tak zdravou, ze se s tim moje telo popralo a zbytek dne mi bylo trochu blbe. Porad ale lepsi, nez plesnive zasoby meho spolubydliciho v lednici. Jsem docela zvedavy, kdy napriklad vyhodi sklenici s necim, co jsem pracovne pojmenoval nablito v zavarovacce, co si pred dvema tydny privezl od pana otce z vychodu.

Dnes mam volnejsi den, tak jen co bude cas v obedove pauze, tak zaswinguju OTM a budu se akorat. Clovek taky musi trochu odpocivat, aby mu nerupla pumpa nebo neco jinyho.

0 komentářů:

Okomentovat