pondělí 25. srpna 2014

Den 29. - Pevna vule

Pochopitelne, ze pri kazde vyzve se musi objevit nejake komplikace a nebo pokuseni. Lide, co drzi #whole30 znicehonic zjistuji, ze si to naplanovali v dobe narozenin, rautu a ochutnavek alkoholu. Pro mne ono zjisteni prislo dnes. 6.9. v dni behu je naplanovana oslava 80. let prarodice a to by nebylo, aby se nesesla cela familie. Pan otec mne laka, ze bude cely sud, pivo nastesti nepiju, takze v klidu odolam, ale jinak bude pravdepodobne spousta jidla a i palenice. Budu se muset mit hodne napozoru. Snad mne okoli podrzi a nebudou mne lakat, at se na to vykaslu. Nevykaslu, ale vykon by stal pekne zapytel. 

O vikendu jsem se vyhybal barum, takze dnesni trening probehl podle ocekavani. 5x4 120kg pozved/deadlift aniz bych se zadychal, pak 5,5,5,5,4 shybu s 8kg kettlebellem a 10 minut 18x swing s 24kb OTM. Docela casto se setkavam s radami, ze by clovek mel pristupovat k cince agresivne, ze to pomuze vykonu. Uprimne, mne to nejde. Jasna vec, ze trenuju doma cholericke vylevy pro pripad, ze bych jednoho dne musel ridit, protoze jsem tak trochu emocni kripl. Ale jako druhy sport jsem si vybral BJJ proto, ze nemusim do nikoho zurive mlatit. Holt mam asi jiny pristup. Dneska ovsem probehl zatezovy test a stacilo trochu se s tou cinkou "nesrat" a taky dobry. Odzvedano dobry.

Co se jidla dotyka, uplne se neomezuju. Sice nedrzim nejakou upravenou stravovaci dietu hollywoodskych hvezd, jako treba rysovani pomoci pizzy ala zelvy ninja, ale vypozoroval jsem na sobe, ze pokud se clovek hodne neutrhne, tak mu nic neuskodi. Mam hodne rad treba slanou bilou housku jen tak s maslem, probehlo to jako druhy obed a nepozoroval jsem, ze by to nejak ovlivnilo vecerni vykony. Samozrejme, ze kdyz potrebuju narychlo neco snist a neni zrovna moc sil, tak si vystacim s kombinaci paprika, okurka, rajcata, olivy, anglicka slanina(hodny tuky) a balkan. V davkovani pres pul kila.


Diky tomu to do druhyho dne doklepu a to uz se pak nejak dofetuju masem. Co si budeme povidat, clovek nevynalezl gril pronic za nic, kdybych mohl, tak v tom jedu porad. 

0 komentářů:

Okomentovat