pátek 22. srpna 2014

Den 26. - TGIF vol 4.

Citim se skvele, po vcerejsich 13. hodinach spanku jsem upadl zvesela do komatu. Docela dost brzo a rano krome drobne nocni mury, ktera mela v sobe trochu dobrodruzstvi, odkazu na realna temata, lidi a trochu autonehod a upadanych hlav, jsem byl uplne svezi. Dnes jsem neminil silu plytvat na praci a behem obedove pauzy stihl lehci trening.


Se sparringem jsme odjeli nejdriv benchpress. Vyhoda patku je, ze je vzdycky volny, vsichni ho obsazuji v pondeli. Mozna je to tim, ze behem doby, kdy jsme sli cvicit, tam skoro nikdo nebyl. Odjel jsem si 5x4 pracovni vaha 92kg, takze priste 95 a metrak neni nic nerealneho. Uz jsem se dostal pres svoji telesnou hmotnost, takze jen tak dal. Mam radost ze sparringa, ten uz byl dnes na 5x4 47,5kg coz je tak 2/3 vahy nez se kterou zacinal. Na podzim bude zvedat to, s cim cvici muj spolubydlici poslednich 6 let. Aspon mam dukaz, ze spravnym programovanim to jde, i kdyz se cviku clovek venuje jen jednou tydne. Nasledne jsme se dojeli shyby, stojkami a poradnym plankem. 

Plank je jeden ze zakladnich cviceni s vlastnim telem k cviceni i doma, dohromady se stojkami, drepem, klikem a pokud nedejboze nekdo ma i TRX/hrazdu tak i pritahy. Programu jak s tim spravne pracovat je hodne, ale jeden z mych nejoblibenejsich je asi tento web. www.startbodyweight.com/ Hlavne pracuje s progresemi, takze pokud clovek nema silu udelat plnou formu cviku, tak vi, jak se k tomu dostat. Ma to mnohem vetsi smysl, nez co jsem videl na facebooku sedleh a plank challenge. Jasny, prvni den udelam 20 sedlehu a na zaver 300. A k cemu mi to je? Pokud je to nadoma, tak jde asi hlavne o to zesilit, a ne jak kojot mit opalenou modrou obrazovku s milionem lajku a dementni technikou, jen abych to dal. A pak si jeste myslet, ze mi to pomuze k nejaky promene tela. Tomu ja davam NE!



O vikendu ma byt pry pekne hnusne, takze nevim, jak moc mi krome TMNT vyjdou sprinty, ale kdyz uz pujdu shanet bezecke boty, tak by to klapnout mohlo. Jinak asi cvicit klasicky sax, tabata a zadny alkohol (a sakra).

0 komentářů:

Okomentovat