pondělí 18. srpna 2014

Den 22. - Uz se to krati

Porad mi pripadne, ze se tak trochu flakam, jasne, zvednu ted vic nez zbytek familie dohromady, ale jak mi to pomuze obehnout ctvrtmaraton? Uz necele tri tydny. Vysledky upraveni stravy se zacinaji projevovat. V arene jsem se jeste nedavno nemohl dostat do zadneho pasu tak, aby mne sparring pri utahovani div neprepulil a dneska jsem si ho pri shybech s kettlebellem zapnul sam. Dokonce se mi i dobre dycha. Ale od doby, co se spolubydluv objev u nas objevuje prekvapive docela casto se tu i celkem casto vyvaruje. I kdyz se tu podil peciva i testovin zvysuje, tak i pres vsechnu dobrou vuli a chut se se mnou podelit, se tomu uspesne vyhybam. Paleo vole!

Dnes, jako kazde pondeli prisly na radu pozvedy, pracovni serie 5x115kg, nasledovane uz zminenymi shyby s kettlebellem. U kettlebellu se zustalo a zakoncil jsem krome pripravy na front lever i OTM 24kg 17 swingu 10 minut. Jsou asi dve veci, ktere v gymu pouzivam nejradeji. Jedno je krida a druhe jsou podkolenky. Bez tech na mrtvolu ani ranu. I dneska mi zachranily den.



Posledni dobou pozoruju, ze sice utracim za jidlo a permanetnky, ale chtelo by to zacit i s nejakou poradnou vybavou. Ted musi jit stranou to, ze by mel stacit minimalisticky pristup. Porad si nekdo kolem mne neco kupuje. Boty, hadry, hodinky, kola.. precijen pochazim z internetu, kde se prosazuje necvicim, ale hodne ctu a kupuju si drahy veci. Takze zatim, jdu si poradne promyslet shopping list.

0 komentářů:

Okomentovat