pátek 15. srpna 2014

Den 19. - TGIF vol. 3

Zase patek a misto tradicniho warmupu na baru mne ceka Nabucco na Prazskem hrade. Ma prset, tak aspon pri tom budu vylity. Posledni tyden mi dava a nebyt treningu, tak si poradne ani nezaswinguju. Prace je previt a mel by ji nekdo naucit masturbovat, aby se udelala sama. Poznamka pod carou, jestli nekdy chcete delat s holandanama, tak radsi bezte na pracak. 

Dnes uz mam odcviceno, zvladli jsme to se sparringem tak rychle, ze nam recepcni vratila ze zalohy vic penez nez obvykle. Po mobilitach prisel bench, 5x5x90kg pracovni. Bohuzel v paty serii jsem uz pate opakovani bez pomoci nedal. Pouceni zni, v klidu se nasnidat necim lepsim nez long proteinem a pracovnim nasazenim. Pak jen 5x5 shybu, aby to nebylo jednotvarne, silovy plank a ven. Obcas mam takovy nutkavy pocit se zeptat nekterych lidi, co to tam sakra cvici a k cemu jim to jako je. Jsem zvidavy a chci byt taky poradny stramak. Ne, ted vazne, jestli nahodou nekdo chcete zacit s posilovnou, vykaslete se na youtube a na casopisy pro kulturisty, prijdte k nam do areny a tam uz z vas neco udelaji. Z chlapcu muze a z zen..chlapce?

Premyslel jsem, co vlastne bude, jestli odbehnu tech 10km, mam blog spalit? Nastesti jsem takovy retard, ze jsem si hned nasel zastupne tema. Dnes jsem si nakoupil 14 dni instantniho jidla MANA, takovy cesky ekvivalent Soylentu(dokonce maji podobnou cenovou politiku), a za nejakych pry 8-10 tydnu mam cekat svoji davku amarounove zabavy. O Soylent jsem se zajimal celkem intenzivne jeste z dob Kickstarteru, ale bohuzel dlouho nedodavali mimo US, kdyz se objevila Mana, tak jsem nadsene vyhlizel, kdy si to muzu koupit domu a nacpat do sebe. Bohuzel jsem v te dobe nemel blog, tak jsem nebyl vybran to faze betatesteru. Holt jsem zamackl slzu a pockal na bezny provoz a hlavne mam cas si poridit mixer. Pochybuju, ze dokazu zadelat kuchyn vic nez spolubydla, ktery pred tydnem neco varil se svym objevem a porad mi kamna rikaji, ze meli rajskou polevku. A podle umirajici bazalky vim, ze maji pravdu. Rozhodne se podelim se vsemy hacky a recepty, jak si umichat spravny podpurny napoj. Zatim jsem jen ve fazi, kdy muj recept na michanici znamena jeden dil bileho/tmaveho rumu, zbytek Cola, bez limetky, led a to opakovat nekolikrat. 

Pres vikend snad dojde na dalsi swingy. Zkusim zase vyrazit sprinty, jen se obavam, abych nenechal plice nekde na chodniku. Ale report klasicky v pondeli.

0 komentářů:

Okomentovat