úterý 29. července 2014

Den 2. - Utery

Tak zatim ty nadpisy vypadaji jak z Ivanku kamarade.. Uz jsem pomalu ale jiste vyresil unavu, staci jednoduse vytuhnout v detskou hodinu vecer a neprobudit se driv, nez je to nezbytne nutne. Zapojuju do prubehu dne mobility a GTG (http://www.leanandmuscular.org/greasing-the-groove.php) drepu. Kdyz clovek tvrdne cely den u pocitace, tak jde o jednu z nejlepsich veci, jak sedave zamestnani kompenzovat.

Rika se, ze clovek ma hodne chodit, tak jsem vzal do batohu 4kg spaget a nejakou knihu a sel to predat jednomu z mych kumpanu. Potrenovali jsme. Ja si nalozil dabl! Brownbag Burger, optimalni strava pro nebezce. Abych ale nedelal honoura, tak jsem housku i vetsinu brambor nechal. Nesmi se zapomenout, ze tohle jsou ty hodny tuky. Nastesti sladky nejim, laduju se ovocem a zeleninou casto a masa se nema cenu vzdavat. 



Na OTM kettlebell swingu 10min/24kg/14x doslo az skoro o pulnoci, doplnene plankem. Dulezity je vydrzet. Bohuzel jsem vytuhl u prace, ktera se sama neudela, takze zdrzeni. Jsem rad, ze jsem ale plan splnil a odswingoval. Zajimavy je, jak staci 10 minut a z cloveka leje jeste pul hodiny pote. Zitra mne ceka opet silovy trening, tak uz abych sel do komatu.


0 komentářů:

Okomentovat