čtvrtek 27. srpna 2015

Neni dulezite co delas, ale jak u toho vypadas. Opravdu!

Kdyz uz jsem byl nekolikrat verbalne napaden nejlepsim trenerem, ze v botach co nosim na cviceni rozhodne nemohu drepovat, vzal jsem si to k srdci a vyrazil nakupovat. Jako byvaly student CVUT jsem si s sebou stale nesl stigma nepekneho vtipu na ukor nejznamejsiho modelu, ktery dodnes kopiruji velke sportovni znacky.

Co se vzpirani dotyka, pokud to clovek mysli vazne, tak nema jinou moznost, nez vybrat z sirokeho portfolia dvou modelu. Aspon, ze barevna variace se trochu lisi, takze pokud mate stesti, nepotkate nikoho u cinek, kdo by mel stejne boty jako vy! To by bylo dost velke faux paux, a to mode rozumim asi stejne malo jako spolecenskym navykum lumika kralovskeho. Jelikoz jsem si kupoval boty sam, tak tady nechci delat reklamu firme Adidas za jeji skvele boty Powerlift 2, se kterymi jsem nadmiru spokojen



Celou dobu tvrdim, ze cviceni je hlavne o stylu. K cemu je cloveku fyzicka zdatnost umoznujici zdolani K2, kdyz se stejne jen pres den presouva mezi kantynou a kopirkou. Tyhle boty maji vsechno a poprve vzivote dokonce podporuji cviceni. Zkousel jsem je vcera na treningu a 100 kilo jsem drepnul jako nic. Samozrejme, ze to jeste neni zadna vaha, ale pro kikoti dobry.

Timto bych chtel apelovat na vas, co jeste vahate investovat penize do vybaveni na volnocasove aktivity. Necekejte na nic! Ono se vam to vrati, i kdybyste meli jist do konce mesice rohliky a pres vikendy misto na baru zustat doma.

----
Log:
St 26/7
Drep 3/3/2 90/95/100kg
5x [Aktivni vis-arch 35s + stojka 30s] (zapesti uz je ok, ale muze za to pravdepodobne farmarska chuze)
Swing 10min OTM 10x 32kg

Ct
Tlak OH 5/3/2 - 45/50/55kg
vstavani rano neni nic pro mne, cely den prokladam spankem. A pak ze pry cviceni rano probere.

0 komentářů:

Okomentovat