pátek 19. června 2015

Takovy ten domaci.. experiment

V pondeli jsem se necitil dobre. I kdyz jsme v nedeli restartovali metabolismus prisunem zeleza, tak jsem rozhodne nemel motivaci drepet cely den v praci u pocitace a radeji si vzal dovolenou. Idealni moment vyuzit k dlouhoplanovanemu pokusu se svym pedometrem a zmerit si, kolik toho v neaktivnim dni prochodim, a proto jsem prozmenu prodrepel cely den u pocitace. Ve jmenu vedy!

Kdyz jsem porovnaval statistiky chuze, tak ten prohibernovany den ze mne vymackl 1819 kroku. Prevedeno na metry, je to mene nez kilometr. To je hodne otresne. Vim, ze v normalni dny nachodim asi 8k+ kroku, takze dalsi cerne na bilem, ze pokud tvrdnete doma a dorustate do polohy zidle, neni od veci si nastavit casovac a treba si zaswingovat, zadrepovat a nebo se projit. Takze ja uz tak funguju. Od vcera.

---

Obcas je dobre mrknout na konkurenci, na pohybovou propagandu jejich vlastnich napadu. Sleduji ted proto za jednoclenny team nebezec serial Flash. Je to vazne skvele, ale na jednu stranu i desive. Pro ty vas co neznate. Tam se celou dobu jen beha! To byl uz i Pan prstenu lepsi, tam jen chodili. Dokonce i stromy. Jedine co mne na tom uklidnuje je fakt, ze tak rychle neumi behat nikdo a konecne dalsi dukaz, ze dobrovolne behani je pro mne fikce. (Timto zdravim spoluzaky, kteri o vikendu pobezi pulmaraton v Olomouci, hazarderi).


Pozor, vyleti Flash!

Uterni trening v Arene jsem si overil, ze s unavou se zveda trochu hur nez obvykle. Zacinam ale vice zastavat nazor, ze sila je opravdu skill, protoze si jinak nedokazu predstavit, proc jsem pod 5/3/2 102/107 a 112kg na drep nezhebnul. Motivace ted trochu vazne, protoze sparring se ani jeden den u cinek neobjevil. Trochu jsem premyslel, kdy muze nastat, abych v pravidelne dny nedorazil. Motivaci to neni, ale pak mi doslo, ze jedine co by mohlo vyvolat mou absenci, je vyborna a nove otevrena masna hned naproti Arene, kde cloveku ogriluji na co si ukaze. Takze staci jen spatne odbocit a pak se s funenim a mastnou pusou probudit na nejake lavicce v parku.

---
Log
ut:drep 5/3/2 - 102/107/112kg
Dosedy 3-3 132-142kg
[Aktivni vis 15s + 30s stojka celem ke zdi] x5

ct:
OneH/OneL 20kg kb pozved 9L/P 10min OTM
5x8 52kg pritahy
Dip na kruzich 5x5 
silovy swing 5x5 40kg a jednoruc farmarska chuze 40kg 

0 komentářů:

Okomentovat