úterý 26. května 2015

Ztuhly jako prkno

Nebezec je takovy nestihaci pilot, ani nevi, proc si toho vlastne tolik nabral, ale dochazi mu, ze to uplne nebyl tak dobry napad. Tak jako tak tim neospravedlnuju jeden prispevek za tyden, ale neni cas byt grafomanem. Smahem shrnu, ze minuly tyden byl trochu lehci od treningu, protoze misto sobotniho benchovani probehl pro mne naprosto zasadni seminar.


Nebezec bojuje delsi dobu se zkracenim, jeho telo se pomalu prizpusobuje zidli a jeste tak rok dva a v IKEA pribyde novy model stolovaciho nabytku NEBEZSTA. I kdyz se venuje v ramci arenoveho zvedani zeleza, tak ma nedostatky drobnejsiho razu, ktere ho omezuji v jeste lepsim provedeni technik. O to vic jsem se snazil v ramci jarni unavy neprospat prihlasku na seminar Pohyb je Zivot o strecingu. Jeste porad se snazim udelat poradek ve svych poznamkach a vybrat z toho to potrebne minimum na kazdodenni protahovani, ale uz jsem nekde na 99.9% a tak do tydne bych mel mit jasno. A napsat taky o tom par radku, at se nerekne.

Ted jen zkracene, rozhodne jsem necekal, ze to bude tak dobry a ze to prida tolik veci k premysleni, ale jeste navic to nijak nerozporuje veci co znam a nebo co delame v Arene. A o co lip, je dobre se dozvedet, ze kdyz se clovek nemuze v sede ohnout, nemuze za to bricho. Jen jsem nasledky celosobotniho protahovani nedeli docela pretrpel. Ale zas nadruhou stranu, kdyby to bylo tak jednoduchy, tak se to prodava ve spreji.

Jelikoz se snazim optimalizovat treningy tohoto tydne tak, aby byl vikend volny, Arenu jsem si odbyl uz pri pondelku. Zatimco pondeli byva ve svete oblybeny chestday, me #protiproudu vyuzilo prazdnych racku (cteme [rak]) a strihl jsem si legday jak vysity. Porad to jde docela snadno, ted nevim jestli je to technikou nebo nechapu, kde je tedy momentalne ten limit, protoze to jsem nikdy nedrepoval a nevim.

Je to rebel! Drepovat v pondeli #protiproudu

Nastesti jsem se mohl s asistent trenery bavit o technice, stejne tam bylo prazdno, jak kdyby se porad hral nejaky ten hokej a vsichni byli u televizi.

---
Log
drep 5/3/2 - 102/107/112kg
Dosedy 3-3 135kg/145kg (jsem zapomnel 2kg pridat)
[Aktivni vis 10s + Stojka celem ke zdi 20s] 5x
Planche

0 komentářů:

Okomentovat