úterý 3. února 2015

Nebezec na horach

Sice letam kazdou zimu do tropu, protoze nejsem nijak kompatibilni s teplotami pod deset stupnu celsia, ale letos jsem udelal vyjimku a po sedmi letech jsem vyrazil na hory. Na mem todo listu je stale naucit se na snowboardu, vetsinu vybaveni mam (dekuji WOOX za supr helmu a bryle ze zvyhodnene nabidky), takze mi nic nebranilo se vrhnout na trochu jiny druh telesne zateze a vzhuru na svah.

Takze jsem si vzal instruktora a...


... no mohl jsem samozrejme pokracovat v tom, jak jsem po dvou hodinach vyrazil na sjezdovku, jak mi to desne slo a minimalne padal, ale uz tim otravuju okoli tak moc, ze se tady nebudu vubec chvalit a vyzdvihovat svuj talent.


PS: uz jenom to slapani kopce ve snehu je pecka na nohy, natoz jezdeni. Uterni trening mi ty drepy pujdou samy.

0 komentářů:

Okomentovat