středa 28. ledna 2015

Mana Den 9: Balon a Bodyweight

Nevim cim to je, jestli tim, jak bud piju nebo piju Manu, ale mam bricho vyvaleny jako balon. Mi je to jedno, na plovarnu nechodim, do saka se vejdu a pod zimni bundu se schova vsechno, ale jsem rad, ze radeji spim na boku. Porad si nemuzu zvyknout na to donutit se jist rano brzo. Mam hlad uz relativne brzo, takze hned jak seberu sily na rozmichani, uz to do sebe hrnu. Vlastne i ted, pri psani mam rozdelanou lahev vedle notebooku. Uterni trening v Arene byl docela narocny, protoze jsem si sice dal dve lahve, ale mel jsem fyzicky slabsi vykon nez vedle spolucvicenec, ktereho posledni dobou na treninzich potavam jen s kocovinou. A to ja nepil ani nepamatuju!

Na trening prislo zase dost novacku, proc ne, akorat je trochu rozptylujici, kdyz nejlepsi trener dokola vysvetluje mobility a cviky, takze pak vetsinu silove casti odcvicivavam sam, i kdyz mam kontrolovanou techniku, to zas ne. Posledni dobou jsem si stezoval, jak mam velke kruhy pod ocima, i kdyz mi lidi pry tipuji 25 let stari, a kdyz mi bylo 25, tak jsem pravda moc nespal a nekde poletoval s kumpany, takze to asi k tomu veku patri, tak jsem si poridil kruhy opravdove.


Jeste tedy musim vyrazit pro poradne popruhy, neb by mne ty provazy na tom asi daly dobre zabrat, ale hura! Muscleup journey muze zacit. Dalsi vec do meho skromneho domaciho vybaveni, aneb necvicim, jen si kupuju drahe veci. Oklikou se dostavam k poslednimu dilu Arena Wars knihy dil treti. Vsichni, co cvicite nebo chcete zacit cvicit doma povinne precist. Ano, je to hlavne o cviceni s vlastni vahou. Ja teda sam mam nekolik tajemstvi a triku, ktere v knize nejsou, treba proc procvicovanim shybu a drepu dosahnete rychle progrese v opakovani - no protoze clovek hubne a nemusi zvedat tolik zive vahy.

Sam doma shybuju, drepuju (i s vyskokem) a nebo obcas zalehnu a dam si dvacet. A az se proberu po odpolednim spanecku, tak si dam dvacet+ kliku. Na vyplnovani mezi silovymi treningy dobry. Hlavne, co by si z toho vseho mel clovek odnest, krome toho, ze technika je az na prvnim miste, ze to chce pravidelnost! A jelikoz jsem systematicky clovek, co si vede cvicebni denik, ma seznam vsech svych komiksu a cd, tak mi to jde hodne dobre.

[jinak trening v klidu 5x 5x 75kg drep a 5x 6 OH press s kettlebellem na kazdou stranu, trener rekla, ze mam pridat opakovani, tak jsem tu 20kg zeleznou kouli vzal a proste zvedl.]

0 komentářů:

Okomentovat