pondělí 19. ledna 2015

Mana Den 1: Zmateny jako kazde pondeli

Rano zacalo jako obvykle, hodinu jsem jeste polehaval, nez jsem se vykopal z postele do prace. Ono totiz mi ta cesta do prace trva asi 15 vterin, ale tak to uz pri obyvakove kancelari byva. Nacpal jsem baterky do vahy, udelal si vodu a zacal Den jedna. Prvni prekvapeni, ktere mi vlastne vyhovuje bylo, ze mam 92kg. Na mych 183cm to neni zadny stav "Landwhale" ale ano, posledni dny jsem byl trochu v objemu, ale to je vlastne stav ideal, kdyz budu menit svuj denni stravovaci rytmus. Cas vytahnout celou soupravu a vzhuru umichat prvni davku Many.




Cela priprava je jednoducha, tedy aspon myslim, do lahve se maji idealne nasypat dve odmerky prasku, pridat tretina lahvicky oleje a dolit vodou na 900ml, promichat ale netrepat. Na WEBU je zmineno, ze jedna porce, teda 1/3 sacku ma 670 kcal. Pouzil jsem kaloricke kalkulacky, kterych je plny internet, aby mi vyslo, ze denne bych vzledem ke sve vaze, vysce, sportovniho nasazeni a motivaci zhltnout cca 2500 kcal. To znamena, ze bych se mel dostat na nejaky to 2/3 sacku az sacek denne. Skvela technicka podpora mojemana.cz mi mimojine doporucila, at navysuji o porci za tri dny, coz zni rozumne, ale po dnesni zkusenosti, citim, ze bych zvladl i vic.

Takze uz mam umichano, nechavam minutu odstat. Trochu mne rozptyluje, ze se dole vytvori trochu sedliny narozdil od proteinu co se rozpusti cele. Mozna je to jen rucni pripravou, jeste cekam na jejich odpoved. Dalsi vec, ktera se mi trochu nepodarila bylo nandavani pitka na lahev. Radeji obraz, ktery mluvi za tisic slov a vypovida o me sile.

Ano, podarilo se mi ho svou sikovnosti prorvat dovnitr. 

Me prvni dojmy byly, ze standartne hutny napoj se az prekvapive dobre pije a chutna trochu po oriskach, proti cemu nic nemam, jedine co nemusim je, kdyz je u familie rozsekaji do babovky. Samozrejme, ze se rad najim, ale obcas mi pripadne jidlo jako urcity druh prokrastinace, v cemz je Mana idealni kumpan. Vypit se mi to podarilo cele pomerne rychle a nemel jsem zadny pocit precpani, nebo ze bych musel pul odpoledne odkrkavat, ale netrpel jsem zadnym pocitem hladu.

Muj standartni jidelni den vypada tak, ze rano pozru banan, zacnu jist porane az s obedem a jim hlavne vecer a pres den piju hodne vody, protoze nejedu ani v caji ani v kave (tak doufam, ze mne prazska kavarna nezapali vchodove dvere). Mana mela zastoupit tedy obed, coz se podarilo, ale potreboval bych do sebe nacpat odpoledne jeste jednu lahev, byl jsem trochu unaveny, ale to jsem vyresil jak lehci svacinou, tak 10minut OTM 10x 24kg kettlebel swingem. 

Co tedy s Manou chci v ramci osobniho pokusu dokazat? Zda je mozne pomoci jineho jidla aspon cast dne vydrzet silovy trening, idealne netrpet hlady, odregenerovat a citit se svezi. No a pokud bych dal dolu nejake to kilo, tak je to prijemny bonus. Davek mam na 14 dni, takze budu konzumovat, dokud mam co smichat s vodou.

0 komentářů:

Okomentovat