úterý 7. července 2015

7 lidi, ktere nechcete potkat v cinkarne

Rozhodne se mi nechce kopirovat zabavne-bulvarni portaly, ale jsou veci, ktere vas potkaji ani nevite jak a clovek si pak z krouceni hlavou div nezablokuje krk. I kdyz jsem se to krouceni hlavou snazil provadet jako jedno z cviku mobilit, takze jsem to nakonec i vyuzil v pozitivnim smeru.

Je leto a "sezona" vyvolava takovou cinkarenskou bipolaritu, bud je plno nebo uplne vyprazdneno. V nasi mistni zelezarne je plno vetsinou pred vikendem, protoze lepe se pumpuje na vikend nez na pracovni tyden. To i odrazi rozdeleni cviku, kdy nejfrekventovanejsimi jsou samozrejme partie hrudnik & discosval (biceps). Kdo by taky na plovarnu pumpoval nohy!

Malej pes taky pes, zejo


Mi jsou tyhle kratkodobe trendy ukradene, dnes jsem navazil 94kg, takze je jasne, ze forma bude tradicne do zimni bundy. Takze se sparingem prichazime s lehkou apatii k tomu vsemu letnimu blazneni, s cvicebnim denikem a jedine, co nas(hlavne teda mne) dokaze rozladit, jsou obsazena stanoviste. O to hur, kdyz je na tom mladistvy soliter, ktery obdivne vzhlizi k neforemnemu stamgastovi stanku zdravi a sily, ktery se vyjima akorat tim, ze s bedernim pasem do "fitka" i pomalu vchazi a bez pantofli neda ani ranu (ktera by ani moc nebolela, protoze je vole prece v objemu). 

Ale v mem malem svete je misto na vsechny tyto "velke problemy", jako onehda.

Vchazime se sparringem a ptame se mladeho borce v zelenem, kolik toho jeste ma.

>>Jeste sest serii

Neni problem, vyrazime tedy shybovat, protoze clovek ma byt silny celkove. Po poslednim pritahu k hrazde se uvolnene vracime, abychom se doslechli, ze mu zbyva jeste serii ctyri. V poradku, chapu a rozmumim, pockame, jsme preci jenom lidi. Kdyz mas plan, tak je preci dobry mit rozvrhnuty i pauzy. Regenerace je prece dulezita. Najednou vchazi idol mladeho geroje a tyhle pasovci mezi sebou tokaj, jak je to "tyvole nahovno, jak mel posledne domrdany kozy, ale ted to jako vole napali min, ze to zkusi".

Teprve po dvaceti minutach cekani, nahodne kombinace vah a poctu opakovani mi to doslo, ze si z nas nekdo vystrelil. Ze tady neni nejaky master plan, rozvazne davkovani vah a pauz. A hlavne velka sobeckost. Nehlede na to, ze od sveho nalozeneho maxima pak chtel utect, aniz by odstrojil tyc. 

A ponauceni teto bajky? Pripada mi, ze pritomnost svych idolu muze byt pro nektere cvicence mnohem narocnejsi, nez kdyz se predvadi pred zenckejma. 

-----
Log: 
Srazil jsem uz i drep, ted pracuju na technice, takze zpet do 
5/3/2 80/85/90kg

0 komentářů:

Okomentovat